Børnenes hjemmelavede ting.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2009

Nadi

Mie A skriver:

Vi har købt sådanne nogle rammer i Ikea - det er nærmest en kasse med en glasfront. Der kan så være en tegning i baggrunden og så kan der stå perleplader og andre små ting i forggrunden.
De kan så selv bestemme hvilke ting de vil have i - jeg synes de er super smarte.

Ej det var da en super god idé

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Nadi

Når mine børn bliver så store at de kommer hjem med nogle hjemmelavet ting kommer de frem at stå, ingen tvivl om det. Og så må tiden vise hvor længe de bliver fremme.

Min mor har stadig en ler-figur til at stå fremme som jeg lavede i 7.-8. klass, og hver jul hiver hun tre små nisser frem som jeg lavde da jeg gik i fritidsklub.

Selvom jeg er 23, så bliver jeg sgi lidt stolt over at jeg har lavet nogetda jeg var barn som min mor stadig gerne vil have til at stå fremme og værn rigtiig godt om

Anmeld

19. august 2009

1977

Profilbillede for 1977
Vi har en hel væg i soveværelset til udvalgte tegninger og malerier. Resten er i et ringbind.

Mht billeder, så har vi ham hængende i alle stadier.

Anmeld

19. august 2009

ka li ja

egentlig gider jeg ikke ha deres "skrammel" stående og hængende, jeg vil gerne had et passer lidt sammen. men har nu lidt stående alligevel. og alexader har lavet et stort pink maleri i børnehaven sidste år, og det har vi hængt op. faktisk det eneste billede vi har fået op indtil vidre.
tegninger, ryger i en skuffe, eller ud! vi får rigtig mange af dem, og de forestiller ikke en skid

Anmeld

19. august 2009

Heidi.

Ja vi har nogle af deres ting stående.. Og jeg kan godt lide at have et pænt hjem.. Men jeg ved at det betyder meget for mine piger at vi har noget af det de laver stående fremme.

Anmeld

19. august 2009

TbCp

Liva er ikke så produktiv endnu, men sidste jul havde de lavet juledekoration on den stod fremme.
Min mor har lige givet os to billeder Liva har tegnet, som en gave fra Liva da vi havde bryllupsdag. De står fremme i stuen.

Billeder har vi ikke så mange af. Et enkelt af os alle tre i stuen. Og i vores opgang hænger en ramme med billeder af Liva fra nyfødt til 1 år.
Og så har vi sådan en digital billederamme som står og "kører".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.