Børnenes hjemmelavede ting.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. august 2009

Kloster

Hej.

Har I jeres børns hjemmelavede ting til at stå fremme sammen med alle de andre ting i stuen/køkk? Ell har I et helt særligt rum til det?
Hvor meget går I op i at det hele passer sammen?
Og hvad med billeder af børnene... Har I et hav af billeder af børnene til at hænge ell er det kun de nyeste og pæneste?

Kloster
- Der åbenbart lige er i spørgehjørnet i dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

sarahb

Isaac er ikk så gammel han laver ting endu, men når det er så er det køleskabet de hænger på.
Og i stuen har vi billeder af ham, men kun sorthvid og så er det de specielle billeder ikk de der opsatte skole foto´s agtige

Anmeld

19. august 2009

tumle81

Victoria er en rigtig aktiv pige som laver mindst et dusin tegninger dagligt. De fleste af dem ryger i skraldespanden og så gemmer vi hver gang der er nogle specielle eller hvis hun begynder at tegne nye ting...
Rundt omkring hænger der div. kreationer og vi har også billeder i stuen og gangen, det er billeder vi selv har tage og også nogle vi har fået taget hos fotografer osv.
Valdemar producerer ikke så meget endnu, men synes godt jeg vil vise at jeg sætter pris på noget af det de laver og dermed vil vise det frem...
Vi har jo de smukkeste børn (synes man ikke altid det ;-)) og vil derfor gerne have billeder fremme af dem i forskellige alder..

Knus Kathrina 30+1

Anmeld

19. august 2009

mor_sabina

sarahb skriver:

Isaac er ikk så gammel han laver ting endu, men når det er så er det køleskabet de hænger på.
Og i stuen har vi billeder af ham, men kun sorthvid og så er det de specielle billeder ikk de der opsatte skole foto´s agtige

Jeg er enig. Er nok lidt emsig gider ikke det skal "rode"  med hele farveskalaen i mit hjem men køleskabet eller en speciel mappe det er selvfølgelig nødvendigt. De skal da vide at jeg sætter pris på det de laver for det gør jeg bestemt.
Billeder også i sort-hvid så de passer ind og synes også de er bedre end dem man får taget i skolen og selv er flov over.

Anmeld

19. august 2009

mor_sabina

Kloster skriver:

Hej.

Har I jeres børns hjemmelavede ting til at stå fremme sammen med alle de andre ting i stuen/køkk? Ell har I et helt særligt rum til det?
Og hvad med billeder af børnene... Har I et hav af billeder af børnene til at hænge ell er det kun de nyeste og pæneste?

Kloster

Hvordan er det hjemme os jer?
Hvis du vil være Spørge-Jørgen så er jeg Nysgerrig-Per

Anmeld

19. august 2009

oo

altså...nu har vi jo ingen børn (endnu), men vi har ret mange ting og dimser og skæve askebægre og sådan noget som vi selv har lavet som børn stående. jeg syntes det er hyggeligt og personligt at have den slags ting fremme

Anmeld

19. august 2009

Balderson

Nu er min søn ikke så gammel, så han har produceret noget endnu.. Men hjemme hos os har vi bestemt at køleskabet og en væg i køkkenet er til tegninger osv.. Og så har han et hjørne af spisestuen, hvor jeg har malet væggen, sådan at han kan tegne på den og lige pt står der legetøj osv.. Senere hen er det meningen at, hvis han vil kan få sine små børnemøbler (stole, bord, boghylde) derhen og stå og at der kommer en hylde op, som han kan stille sine ting på...

Jeg har lavet en familievæg i min spisestue, hvor der hænger sort og hvid billeder af min søn og resten af dem som betyder noget for mig..

Jeg har i bekræft af mit arbejde som pædagog, fået mange tegninger og div. ting af børn og der har jeg lavet en mappe og en kasse til disse ting... Kan ikke nænne at smide de ting ud, men de står ikke fremme...

Det min 2 niecer laver til mig i gave, har jeg til at stå fremme i en periode.. For mig er det vigtig at vise at jeg sætter pris på det de laver til mig og at det betyder noget.. Når jeg så får noget nyt, så har vi den aftale at noget af det gamle gemmes væk f.eks. tegninger i deres mapper...

Anmeld

19. august 2009

LotteGabriella

Kloster skriver:

Hej.

Kloster

Daniella er kun 1 år, så hun laver ikke rigtig nogle ting endnu (andet en ballade), men vi har 3 forskellige billeder stående af hende, som er fra månedsbillederne vi har fået taget, og så har vi en kalender stående med alle mullige blandede billeder af hende

Når hun engang laver ting, så skal de da helt klart også stå fremme

Anmeld

19. august 2009

Lone Jakobsen

vi har  tegninger til at hænge på køleskabets ene side. og der er aftalen at de må have en hver til at hænge. så når de tegner en ny, så bliver den gamle enten gemt eller smidt ud.
det de ellers laver får lov at stå et sted hvor det ikke står alt for meget i vejen (noget af det er virkelig store ting) er det brugbare ting får det lov at blive stående, men ellers ryger det stille ud en dag hvor barnet ikke lige er hjemme.
vi går ikke meget op i om farverne passer sammen da vi har et hjem med mange børn, men igen ønsker vi ikke at lave det om til et museum for kreationer. (staves?)
de skal se at vi er glade for det, men alt med måde.
hov.... vi har indtil nu kun 2 billeder af børnene hængt op, men det er nok mest fordi vi stadig er lidt i tvivl om hvordan vi lige griber det bedst an.

Anmeld

19. august 2009

Mie A

Vi har købt sådanne nogle rammer i Ikea - det er nærmest en kasse med en glasfront. Der kan så være en tegning i baggrunden og så kan der stå perleplader og andre små ting i forggrunden.
De kan så selv bestemme hvilke ting de vil have i - jeg synes de er super smarte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.