Nu er min søn ikke så gammel, så han har produceret noget endnu.. Men hjemme hos os har vi bestemt at køleskabet og en væg i køkkenet er til tegninger osv.. Og så har han et hjørne af spisestuen, hvor jeg har malet væggen, sådan at han kan tegne på den og lige pt står der legetøj osv.. Senere hen er det meningen at, hvis han vil kan få sine små børnemøbler (stole, bord, boghylde) derhen og stå og at der kommer en hylde op, som han kan stille sine ting på...
Jeg har lavet en familievæg i min spisestue, hvor der hænger sort og hvid billeder af min søn og resten af dem som betyder noget for mig..
Jeg har i bekræft af mit arbejde som pædagog, fået mange tegninger og div. ting af børn og der har jeg lavet en mappe og en kasse til disse ting... Kan ikke nænne at smide de ting ud, men de står ikke fremme...
Det min 2 niecer laver til mig i gave, har jeg til at stå fremme i en periode.. For mig er det vigtig at vise at jeg sætter pris på det de laver til mig og at det betyder noget.. Når jeg så får noget nyt, så har vi den aftale at noget af det gamle gemmes væk f.eks. tegninger i deres mapper...
Anmeld