Har fået taget en blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2014

Christine

grinny skriver:

Åh jeg ved faktisk ikke hvad det hedder, men ved det er indsprøjtninger som skal gøre at mit blod ikke størkner så hurtigt 

Åh ok. 

Jeg er nemlig blevet tilbudt at være med i et forsøg med noget af den slags.. det kunne godt være du vidste mere om præparatet. Tror det hedder Innohip eller lignende. Men jeg er lidt en kylling mht . sprøjter, så takker nok nej medmindre de direkte synes det er nødvendigt. Jeg skulle nemlig selv stikke 

Håber på en dejlig update i dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2014

Ayasmor

Christine skriver:

Åh ok. 

Jeg er nemlig blevet tilbudt at være med i et forsøg med noget af den slags.. det kunne godt være du vidste mere om præparatet. Tror det hedder Innohip eller lignende. Men jeg er lidt en kylling mht . sprøjter, så takker nok nej medmindre de direkte synes det er nødvendigt. Jeg skulle nemlig selv stikke 

Håber på en dejlig update i dag 

Blot til info Innohep og Fragmin, som Grinny sandsynligvis taler om, er begge antikoagulerende præparater, som hindrer blodet i at størkne så nemt

Anmeld

3. september 2014

Christine

Ayasmor skriver:

Blot til info Innohep og Fragmin, som Grinny sandsynligvis taler om, er begge antikoagulerende præparater, som hindrer blodet i at størkne så nemt

Tak  Det lyder meget rigtigt.

Jeg tror også forsøget går ud på at se om min baby i maven vil tage mere på hvis jeg får det medicin, men jeg synes det er noget underligt noget når de ikke ved om mit blod opfører sig mærkeligt.

Men selvfølgelig rigtigt godt at de findes til dem der HAR brug for det. Vil lige prøve at google Fragmin også så 

Anmeld

3. september 2014

Ayasmor

Christine skriver:

Tak  Det lyder meget rigtigt.

Jeg tror også forsøget går ud på at se om min baby i maven vil tage mere på hvis jeg får det medicin, men jeg synes det er noget underligt noget når de ikke ved om mit blod opfører sig mærkeligt.

Men selvfølgelig rigtigt godt at de findes til dem der HAR brug for det. Vil lige prøve at google Fragmin også så 

Ahhh på den lumske facon :p

Det er helt sikkert en god ting at have lidt forskellige medicinske muligheder for de, der har brug for det

for gode nyheder Grinny

Anmeld

3. september 2014

Christine

Ayasmor skriver:

Ahhh på den lumske facon :p

Det er helt sikkert en god ting at have lidt forskellige medicinske muligheder for de, der har brug for det

for gode nyheder Grinny

Ja det er spændende, jeg håber på det bedste for hende og for at hun får svar snart så hun ikke skal vente hele dagen 

Anmeld

3. september 2014

grinny

Ihh altså, i er bare så søde men jeg er desværre ikke gravid 

Anmeld

3. september 2014

Leonora

grinny skriver:

Øv øv .
Op med humøret søde dig.
Knus Louise

Anmeld

3. september 2014

Misser1989

grinny skriver:

Åh jeg ved faktisk ikke hvad det hedder, men ved det er indsprøjtninger som skal gøre at mit blod ikke størkner så hurtigt 

Lige for at svare dig på hvilket medicin du skal have når du bliver (forhåbentlig er) gravid, er det nok det der hedder fragmin. Det fik jeg i begge mine graviditeter. En lille indsprøjtning hver dag indtil 6 uger efter fødslen

Krydser så meget for at du snart bliver/er gravid.

Anmeld

3. september 2014

Christine

grinny skriver:

Øv altså :-(

Jeg håber i snart kan forsøge igen så. Håber du/i er ok..

Anmeld

3. september 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

øv også.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.