Har fået taget en blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2014

grinny

LilleLene skriver:

alt hvad der krydses kan

Tak tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

Christine

grinny skriver:

Stadig ingen mens, og det med at teste er et stort cirkus jeg ikke orker

Snakkede med min læge idag og han mente helt klart at en blodprøve var det eneste der kunne give et ordenligt svar

Får svar imorgen, men tror stadig bare det er min krop der ikke fungere - nu på CD 38 

Jeg håber selvfølgelig på det bedste!!

Men uanset hvad, så er det jo rart nok at få svar.

Anmeld

2. september 2014

grinny

Christine skriver:

Jeg håber selvfølgelig på det bedste!!

Men uanset hvad, så er det jo rart nok at få svar.

Ja jeg vil helst også bare have er svar, men hvis jeg så ikke er, så er der jo nogen galt når min mens udebliver, og så skal jeg igennem undersøgelser igen 

Anmeld

2. september 2014

Kærlighediminmave

grinny skriver:

Altså de må ikke nægte mig en da jeg skal have medicin lige så snart jeg bliver gravid. Men tror da godt man kan sige at man vil have taget en blodprøve 

Okay giver det lige lidt tid endnu så må jeg ringe derned, synes bare det er underligt. For har haft naturlig mens før den her cyklus, men nu er det bare som om det hele er gået i stå, chancen for at jeg kan teste så sent er nok ik så stor igen:/ 

Anmeld

2. september 2014

o1Mutte

2. september 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
grinny skriver:

Stadig ingen mens, og det med at teste er et stort cirkus jeg ikke orker

Snakkede med min læge idag og han mente helt klart at en blodprøve var det eneste der kunne give et ordenligt svar

Får svar imorgen, men tror stadig bare det er min krop der ikke fungere - nu på CD 38 

Ih håber virkelig at den er der!!

Anmeld

2. september 2014

Chewy

Skrukkeluk skriver:

Mon jeg kan få trumfet igennem at jeg også snart vil have en blodprøve? Jeg er på cd 58 er det noget de bare gør eller skal man have en god grund?:/

Du skal insistere på at få en henvisning til gynækolog. Lægen kan ikke skanne dig som en gyn kan, så selvom lægen siger alt er som det kan være, kan der sagtens være nogen lægen ikke ser. PCO for eksempel ses kun ved blodprøve og ultralyd af æggestokkene. 

Anmeld

2. september 2014

Christine

grinny skriver:

Ja jeg vil helst også bare have er svar, men hvis jeg så ikke er, så er der jo nogen galt når min mens udebliver, og så skal jeg igennem undersøgelser igen 

Jeg kan godt forstå du er nervøs! 

Men uanset hvad så er det godt at finde ud af og jeg håber altså så meget at der gemmer sig en lillebitte en, men hvis der ikke gør, så at du ikke mister modet 

Må jeg spørge hvad det er for medicin du skal have når du er gravid? Hvis du ved hvad det hedder...

Anmeld

2. september 2014

Kærlighediminmave

Chewy skriver:

Du skal insistere på at få en henvisning til gynækolog. Lægen kan ikke skanne dig som en gyn kan, så selvom lægen siger alt er som det kan være, kan der sagtens være nogen lægen ikke ser. PCO for eksempel ses kun ved blodprøve og ultralyd af æggestokkene. 

Også selvom jeg først stoppede på piller i juni? Jeg skal ringe og høre svar på min celle prøve om 2 uger. Hvis ik jeg har fået mens til den tid må jeg insistere på at blive henvist. Eller skal jeg gøre det før? 

Anmeld

2. september 2014

grinny

Christine skriver:

Jeg kan godt forstå du er nervøs! 

Men uanset hvad så er det godt at finde ud af og jeg håber altså så meget at der gemmer sig en lillebitte en, men hvis der ikke gør, så at du ikke mister modet 

Må jeg spørge hvad det er for medicin du skal have når du er gravid? Hvis du ved hvad det hedder...

Åh jeg ved faktisk ikke hvad det hedder, men ved det er indsprøjtninger som skal gøre at mit blod ikke størkner så hurtigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.