Blod i bleen :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2009

oo

aj undskyld! det var ikke for at være skrækmesteren, jeg var bare ret overrasket over at lægen ikke ville se hende. jeg er sikker på det er en lille ting der går i sig selv eller noget, men det er jo aldrig særlig rart at bløde sådanne steder fra (ikk at det nødvendigvis gør ondt, man blir bare så forskrækket)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Bondepigen

Tjuhl skriver:

aj undskyld! det var ikke for at være skrækmesteren, jeg var bare ret overrasket over at lægen ikke ville se hende. jeg er sikker på det er en lille ting der går i sig selv eller noget, men det er jo aldrig særlig rart at bløde sådanne steder fra (ikk at det nødvendigvis gør ondt, man blir bare så forskrækket)

Årh du skal ikke undskylde, det er jo osse rart at få af vide, hvilke ting man gerne må være lidt obs på...

Anmeld

19. august 2009

anna-jonas

Håber at lille Emma er frisk, og at blodet bare skyldes alt presseriet.
Mette

Anmeld

19. august 2009

Bondepigen

Så har vi været hos lægen. Vi var inde ved en ny kvindelig læge på min alder. Virker meget grundig, så det er super. Hun mærkede og lyttede Emma på maven, og det var heldigvis som det skulle være.

Derefter kiggede hun på måsen, som så er gået hen og blevet lidt hudløs i dag. Det var den ikke i går og forgårs, kun små prikker som knappenålshoveder, og det kunne jeg ikke forstå kunne give så meget blod. Men hun tror det er fra det alligevel, det kunne måske have lavet en lille rift i en blodåre...

Så blev hun vejet. Vejer 10,95 kg, så hun følger kurven fint, derfor er hun ikke så bekymret. Hun skal have lactulose i 3 dage, og har det ikke hjulpet, skal jeg ringe igen. Og så anbefalede hun at bruge spray zink salve fra A-derma, da jeg så ikke gnider unødigt på numsen. Hendes numse er nok lidt mere følsom, da det ikke er nemt at lufte den, som hvis hun ingen gips havde på.

Men heldigvis lyder det ikke til, der er grund til bekymring...
Så nu har moderen det meget bedre!!!

Anmeld

19. august 2009

oo

hvor dejligt! så håber vi at det går i sig selv igen og at lactulosen hjælper hende af med ... jae..

Anmeld

19. august 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Så har vi været hos lægen. Vi var inde ved en ny kvindelig læge på min alder. Virker meget grundig, så det er super. Hun mærkede og lyttede Emma på maven, og det var heldigvis som det skulle være.

Derefter kiggede hun på måsen, som så er gået hen og blevet lidt hudløs i dag. Det var den ikke i går og forgårs, kun små prikker som knappenålshoveder, og det kunne jeg ikke forstå kunne give så meget blod. Men hun tror det er fra det alligevel, det kunne måske have lavet en lille rift i en blodåre...

Så blev hun vejet. Vejer 10,95 kg, så hun følger kurven fint, derfor er hun ikke så bekymret. Hun skal have lactulose i 3 dage, og har det ikke hjulpet, skal jeg ringe igen. Og så anbefalede hun at bruge spray zink salve fra A-derma, da jeg så ikke gnider unødigt på numsen. Hendes numse er nok lidt mere følsom, da det ikke er nemt at lufte den, som hvis hun ingen gips havde på.

Sørme godt der ikke var noget med hende

Malucca fpr jo også skidemiddel, men hun fatter ingen ting, hun brække sig når hun får det. WRONG WAY MY DARLING. (Så nu blander jeg det i hendes mad)

til Emma-musen

Anmeld

19. august 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Sørme godt der ikke var noget med hende

Malucca fpr jo også skidemiddel, men hun fatter ingen ting, hun brække sig når hun får det. WRONG WAY MY DARLING. (Så nu blander jeg det i hendes mad)

til Emma-musen

Nårh hvor synd, at hun brækker sig af det!!! Giv hende et lille  fra mig og Emma, det lille pus. Emma er til gengæld vild med det, og ville vist gerne have mere.

Anmeld

19. august 2009

Bondepigen

Tjuhl skriver:

hvor dejligt! så håber vi at det går i sig selv igen og at lactulosen hjælper hende af med ... jae..

Håber jeg osse

Anmeld

20. august 2009

Trolde_mor

bondepigen skriver:

Hvor dejligt at hører det ikke var noget mere alvorligt. Dejligt hun ikke har noget at få lactulosen. Så måå vi håbe at den kære lille Emma, ikke længere har blod i bleen.

til jer begge

Anmeld

21. august 2009

Bondepigen

Vil bare lige sige, at lactulosen virker efter hensigten, så nu er det blevet lidt sværere at skifte bleen i gipsen.

Men pyt! Det vigtigste er at Emma har det godt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.