Hvornår fik i menstruation efter fødslen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2014

Ønskebarnet2014

8 uger efter fødsel kom min igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2014

anonym10101

Blop2 skriver:

Jeg fødte for præcis 3 uger siden vores datter, og vil tro jeg har fået min menstruation i dag.

Har ikke blødt i en uge, kun haft det tynde gul/brune sårvæske og det har næsten været væk de sidste to dage. Her til morgen er der så helt frisk blod.

Tror i det er min menstruation der er kommet??

Grunden til spørgsmålet er egentlig, at jeg gerne vil bruge p-piller igen og hvis det er min menstruation vil jeg jo skulle starte på pillerne i dag.

Det skal lige siges, at jeg ikke ammer.

Fuldammer og fik min 3 uger efter fødslen. blødte kun en uge, fik pause og fik så min menstruation. ��

Anmeld

1. september 2014

Ciss

Første gang efter 8 måneder, anden gang 6 uger efter fødslen. (Lidt skuffet, ja....)

Anmeld

1. september 2014

Frk.S

1. gang fik jeg min knap 4 mdr. efter.

Denne gang er den ikke kommet endnu (Sofie er 6 uger) - og savner den ikke, jeg er først helt stoppet med at bløde efter fødslen for 1 uges tid siden. 

Anmeld

1. september 2014

Clisolka

Blop2 skriver:

Jeg fødte for præcis 3 uger siden vores datter, og vil tro jeg har fået min menstruation i dag.

Har ikke blødt i en uge, kun haft det tynde gul/brune sårvæske og det har næsten været væk de sidste to dage. Her til morgen er der så helt frisk blod.

Tror i det er min menstruation der er kommet??

Grunden til spørgsmålet er egentlig, at jeg gerne vil bruge p-piller igen og hvis det er min menstruation vil jeg jo skulle starte på pillerne i dag.

Det skal lige siges, at jeg ikke ammer.

Første gang måtte jeg sætte min mens i gang med p-piller - 9 mrd. efter fødslen, og jeg ammede kun de første 5 uger. 

Her 2. gang dukkede det op præcis 3 mrd. efter fødslen, men indtil videre er det meeeeeget uregelmæssigt (snart 12 mrd. siden)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.