15 måneder og INTET sker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Hej de damer.

som overskriften lyder, har vi nu forsøgt i 15 mdr. Er snart ved at give helt op! Vi har en lækker dreng på 2 år og ville så gerne gøre ham til storebror. Men der sker jo INTET. Vores søn tog kun 1 måned at lave, så derfor rammer det endnu hårdere når det nu slet ikke vil lykkes efter så lang tid! Undskyld det lidt negative opslag, men havde virkelig brug for at få det ud!

Håber storken snart finder vejen til os!  

Forstår jeg godt, vi er præcis samme sted, med vores første. Kender alt til frustrationen  

Håber I snart er heldige  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2014

Anonym trådstarter

KBN88 skriver:

Insemination er gratis selvom man har et barn sammen i forvejen
Bare begge parter har henvisning

Okay. Tak, så vil jeg prøve at snakke med vores læge og få manden til det samme. 

Anmeld

1. september 2014

Anonym trådstarter

Babydrøm skriver:

Forstår jeg godt, vi er præcis samme sted, med vores første. Kender alt til frustrationen  

Håber I snart er heldige  

Årh, og så med den første  Jeg håber det snart lykkes for jer 

Anmeld

2. september 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Årh, og så med den første  Jeg håber det snart lykkes for jer 

Ja det er rigtig hårdt!  Mange tak og i lige måde  

Anmeld

2. september 2014

ønskebørn74

Anonym skriver:

Tak for dit indlæg  Ja, jeg tester for ÆL hver måned og kan også mærke det. Men sker stadig intet!  

Husk at det som regel sker når man har haft sex nogle dage inden æl. Der er forsket i det, og da sæd jo lever i op til 5 dage i kvinden og går i dvale til der kommer et æg.. Så når du kan se at nu er det snart, da skal i allerede sexe fra da af og så hver anden dag.. Så øger du chancerne drastisk.. 

Anmeld

2. september 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
En lille historie fra det virkelige liv:

Min veninde har en datter på 5 år. De har prøvet rigtig længe, at få nr. 2. Sidste jul blev de enige om, at sælge alt babyting og gik igang og fik solgt en del. 1 mdr. efter fandt hun ud af, at hun var gravid og har termin om 3 uger.

Nogen gange hjælper det, at flytte fokus væk og så kommer det helt af sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.