15 måneder og INTET sker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
15 svar
2 synes godt om
31. august 2014

Anonym trådstarter

Hej de damer.

som overskriften lyder, har vi nu forsøgt i 15 mdr. Er snart ved at give helt op! Vi har en lækker dreng på 2 år og ville så gerne gøre ham til storebror. Men der sker jo INTET. Vores søn tog kun 1 måned at lave, så derfor rammer det endnu hårdere når det nu slet ikke vil lykkes efter så lang tid! Undskyld det lidt negative opslag, men havde virkelig brug for at få det ud!

Håber storken snart finder vejen til os!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

Leonora

Øv det er ikke sjovt når det tager så lang tid.
Det hænger nok også sammen med at tiden til sex på det rigtige tidspunkt er sværere at finde når man også har en lille en i forvejen.

Tester du ÆL?
Måske det kan hjælpe.

Håber smart det lykkedes for jer

Knus Louise

Anmeld

31. august 2014

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

Øv det er ikke sjovt når det tager så lang tid.
Det hænger nok også sammen med at tiden til sex på det rigtige tidspunkt er sværere at finde når man også har en lille en i forvejen.

Tester du ÆL?
Måske det kan hjælpe.

Håber smart det lykkedes for jer

Knus Louise

Tak for dit indlæg  Ja, jeg tester for ÆL hver måned og kan også mærke det. Men sker stadig intet!  

Anmeld

31. august 2014

Leonora

Anonym skriver:

Tak for dit indlæg  Ja, jeg tester for ÆL hver måned og kan også mærke det. Men sker stadig intet!  

Det skal nok ske. Du har været gravid før og så bliver du det også igen.
I kan evt få testet manden. Det er jo muligt at hans kvalitet er nedsat.
Men det er der jo noget at gøre ved. Hvis du har en regelmæssig cyklus så skal du nok blive gravid igen

Knus og op med humøret

Anmeld

31. august 2014

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

Det skal nok ske. Du har været gravid før og så bliver du det også igen.
I kan evt få testet manden. Det er jo muligt at hans kvalitet er nedsat.
Men det er der jo noget at gøre ved. Hvis du har en regelmæssig cyklus så skal du nok blive gravid igen

Knus og op med humøret

Tak, hvor er du sød  Det var lige det jeg havde brug for at høre. Jeg tror bare jeg skal have det lidt på afstand lidt, for det fylder rigtig meget lige nu.

Anmeld

31. august 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hej de damer.

som overskriften lyder, har vi nu forsøgt i 15 mdr. Er snart ved at give helt op! Vi har en lækker dreng på 2 år og ville så gerne gøre ham til storebror. Men der sker jo INTET. Vores søn tog kun 1 måned at lave, så derfor rammer det endnu hårdere når det nu slet ikke vil lykkes efter så lang tid! Undskyld det lidt negative opslag, men havde virkelig brug for at få det ud!

Håber storken snart finder vejen til os!  

Hvad med at runde lægen et smut, og få en henvisning? Tænker at det må være rart lige at blive tjekket begge 2, 15 mdr er længe hvis man ikke fejler noget.
Husk i begge skal have henvisning , og så kan man blive insemineret gratis hvis det er

Hilsner fra en som er glad for vi fik en henvisning , da mandens kvalitet ikke er så god..

Anmeld

31. august 2014

Leonora

Anonym skriver:

Tak, hvor er du sød  Det var lige det jeg havde brug for at høre. Jeg tror bare jeg skal have det lidt på afstand lidt, for det fylder rigtig meget lige nu.

Et godt råd
Den næste måned tager du ikke ÆT. I hygger jer som I har lyst og måske lidt mere omkring ÆL.

Drik noget go vin og tænk ikke på "hvad nu hvis jeg er gravid"
Tag manden med ud og spis en aften og hyg jer som før I fik jeres søn.
Hvis ik du bliver gravid af det så giver det pusterum og en pause fra alle tankerne

Det var i øvrigt sådan jeg blev gravid anden gang .
Vi var 1,5 år om det første gang.
Så prøvede at slappe af anden gang

Go søndag aften
Knus Louise

Anmeld

31. august 2014

Anonym trådstarter

KBN88 skriver:

Hvad med at runde lægen et smut, og få en henvisning? Tænker at det må være rart lige at blive tjekket begge 2, 15 mdr er længe hvis man ikke fejler noget.
Husk i begge skal have henvisning , og så kan man blive insemineret gratis hvis det er

Hilsner fra en som er glad for vi fik en henvisning , da mandens kvalitet ikke er så god..

Vi har også kraftigt overvejet at kontakte lægen. Men jeg syntes at jeg har hørt at det ikke er gratis at få behandling når vi jo har en søn i forvejen. 

Anmeld

31. august 2014

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

Et godt råd
Den næste måned tager du ikke ÆT. I hygger jer som I har lyst og måske lidt mere omkring ÆL.

Drik noget go vin og tænk ikke på "hvad nu hvis jeg er gravid"
Tag manden med ud og spis en aften og hyg jer som før I fik jeres søn.
Hvis ik du bliver gravid af det så giver det pusterum og en pause fra alle tankerne

Det var i øvrigt sådan jeg blev gravid anden gang .
Vi var 1,5 år om det første gang.
Så prøvede at slappe af anden gang

Go søndag aften
Knus Louise

Det vil jeg prøve (så godt jeg nu kan!) Og ellers tror jeg vi skal kontakte lægen og høre hvad vi kan gøre.

Anmeld

31. august 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Vi har også kraftigt overvejet at kontakte lægen. Men jeg syntes at jeg har hørt at det ikke er gratis at få behandling når vi jo har en søn i forvejen. 

Insemination er gratis selvom man har et barn sammen i forvejen
Bare begge parter har henvisning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.