Følelsen af en graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2014

Mor til F

Første gang var jeg helt sikker, testede da også positiv Dog havde jeg haft blødning,  der hvor mens skulle komme, men nogle bløder i starten,  uden at det betyder noget. 

Mistede desværre mine tvillinger i 9.  uge

Anden gang,  troede jeg ikke selv på,  at jeg var gravid,  men min kæreste var fuldstændig sikker, så tog en test - negativ. (3+3)

17 dage senere,  var jeg dog overhovedet ikke i tvivl om, at jeg var blevet gravid igen og testede bragende positiv :-) (5+6)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2014

Astrid88

Øøøøøøv testede negativt i går, og nu er mens kommet.... Nå men i det mindste skal jeg ikke vente mere på mensen nu!! 

Anmeld

6. september 2014

qwaszx

Anonym skriver:

Hej

Er der andre der har haft følelsen af at være gravid, uden at kunne teste? 

Jeg har sådan på fornemmelsen at jeg endelig er gravid, men kan ikke forklarer hvorfor eller hvordan?

Jeg har absolut ingen symptomer på graviditet, andet end at jeg har dårlig røv i dag, men tror det er fordi vi fik grill mad igår  

Forventer først mens den 11 og med en cyklus der er røv og nøgler, med dage fra 23-67 i mellem, så er jeg ikke sikker.. I gennemsnit har jeg en cyklus på 37 dage  

Min mand kan ikke forstå hvorfor jeg ikke bare tester hverdag

Jeg har testet negativ i morges, med en før tid test. Negativ. 

Men har fået kvalme i løbet af dagen. Og en sult der gerne vil have mad konstant. 

Anmeld

6. september 2014

Hugoline.

Da jeg var gravid med tvillinger, vidste jeg det dagen efter, for maven var allerede vokset 

Ellers nej. Men jeg er altid blevet gravid i første hug, så det er heller aldrig kommet bag på mig

Anmeld

6. september 2014

Anonym trådstarter

Er ked af at i ikke tester positiv 

Jeg har heller ikke testet positiv endnu, og stadig ingen mens på cyklus dag 37 

Anmeld

20. september 2014

DortheL

Anonym skriver:

Hej

Er der andre der har haft følelsen af at være gravid, uden at kunne teste? 

Jeg har sådan på fornemmelsen at jeg endelig er gravid, men kan ikke forklarer hvorfor eller hvordan?

Jeg har absolut ingen symptomer på graviditet, andet end at jeg har dårlig røv i dag, men tror det er fordi vi fik grill mad igår  

Forventer først mens den 11 og med en cyklus der er røv og nøgler, med dage fra 23-67 i mellem, så er jeg ikke sikker.. I gennemsnit har jeg en cyklus på 37 dage  

Min mand kan ikke forstå hvorfor jeg ikke bare tester hverdag

Jeg havde ÆL d. 14/9. Allerede dagen efter havde jeg megen aktivitet i underlivet, kvalme og hovedpine. Nu er trætheden også kommet!

Jeg forventer (IKKE) mens. d. 24/9 

Anmeld

20. september 2014

modesty

Anonym skriver:

Er ked af at i ikke tester positiv 

Jeg har heller ikke testet positiv endnu, og stadig ingen mens på cyklus dag 37 

Jeg vil bare lige indskyde at en ustabil cyklus med perioder på over 35 dage er unormalt i et omfang så man anbefaler at blive udredt hos lægen.

Det ville jeg nok gøre hvis I har prøvet i et stykke tid.

Anmeld

20. september 2014

Hkj84

Jeg stoppede med p-piller 23. august og fik min blødning 28. august jeg har siden ca. 6. september haft mega ømme og spændte brystvorter i sidste uge begyndte jeg at få mens lign. smerter i underlivet. Jeg håber selvfølgelig det er gode tegn, men da jeg ikke kender min cyklus og da jeg fokusere/drømmer/tænker meget på graviditet og baby kunne det jo også bare være det der spiller mig et pus. 

Tester enten næste weekend ellers bliver det først fredag 3. Oktober hvis mens udebliver 

Anmeld

20. september 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg vil bare lige indskyde at en ustabil cyklus med perioder på over 35 dage er unormalt i et omfang så man anbefaler at blive udredt hos lægen.

Det ville jeg nok gøre hvis I har prøvet i et stykke tid.

Det er jeg klar over .. 

Har fået konstateret pco da jeg var 16, og igen da jeg var 21, desværre  

Anmeld

21. september 2014

modesty

Anonym skriver:

Det er jeg klar over .. 

Har fået konstateret pco da jeg var 16, og igen da jeg var 21, desværre  

OK. Er I i behandling? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.