Følelsen af en graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2014

Kærlighediminmave

Mami skriver:

Prøv at læse indlægget igen 

Kopieret fra starts indlægget, første linje efter "Hej" 

Er der andre der har haft følelsen af at være gravid, uden at kunne teste

Rolig nu. Folk har nok ik oplevet det hvis ik de svare.. 

Jeg har de sidste 2 cyklusser været overbevist om at jeg var gravid fordi jeg fik alle mulige symptomer, og ja jeg er ikke gravid endnu.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2014

Mami

Skrukkeluk skriver:

Rolig nu. Folk har nok ik oplevet det hvis ik de svare.. 

Jeg har de sidste 2 cyklusser været overbevist om at jeg var gravid fordi jeg fik alle mulige symptomer, og ja jeg er ikke gravid endnu.. 

Jeg er skam helt roligt, du spurgte hvad skal vi svarer på og jeg kopierede det ind til dig. 

Anmeld

1. september 2014

Anonym trådstarter

Skrukkeluk skriver:

Hvad skal vi svare på ?

Jeg vælger at overse dit ligegyldige indlæg 

Anmeld

1. september 2014

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Prøv at læse indlægget igen 

Kopieret fra starts indlægget, første linje efter "Hej" 

Er der andre der har haft følelsen af at være gravid, uden at kunne teste

Tak 

Anmeld

1. september 2014

Mami

Anonym skriver:

Tak 

Selv tak

Anmeld

5. september 2014

Astrid88

Puh ja det kender jeg da! Sidder lidt i samme situation.... Er mega træt, har en ordentlig omgang hovedpine,  menstruationssmerter - ondt i lænden, og kvalme som kommer og går... Oven i hatten er jeg rimelig meget mere hys end jeg plejer!! Såååeh deet...:-) Har testet i dag (burde få mens i dag) men den er negativ, så nu venter jeg bare på at det går i gang... Men har haft mange symptomer på graviditet så troede den var der! 

Anmeld

6. september 2014

Anonym trådstarter

Astrid88 skriver:

Puh ja det kender jeg da! Sidder lidt i samme situation.... Er mega træt, har en ordentlig omgang hovedpine,  menstruationssmerter - ondt i lænden, og kvalme som kommer og går... Oven i hatten er jeg rimelig meget mere hys end jeg plejer!! Såååeh deet...:-) Har testet i dag (burde få mens i dag) men den er negativ, så nu venter jeg bare på at det går i gang... Men har haft mange symptomer på graviditet så troede den var der! 

Jeg har ikke den fornemmelse mere  .. Men har fået utroligt ondt i lænden, men bøvler med dårlig ryg i forvejen 

Har stadig ikke fået min mens, og testede negativ i går  

Anmeld

6. september 2014

Christine

Anonym skriver:

Hej

Er der andre der har haft følelsen af at være gravid, uden at kunne teste? 

Jeg har sådan på fornemmelsen at jeg endelig er gravid, men kan ikke forklarer hvorfor eller hvordan?

Jeg har absolut ingen symptomer på graviditet, andet end at jeg har dårlig røv i dag, men tror det er fordi vi fik grill mad igår  

Forventer først mens den 11 og med en cyklus der er røv og nøgler, med dage fra 23-67 i mellem, så er jeg ikke sikker.. I gennemsnit har jeg en cyklus på 37 dage  

Min mand kan ikke forstå hvorfor jeg ikke bare tester hverdag

Ja, men det er mest omkring ægløsning når jeg er blevet gravid. Det føles som om der er ekstra varmt omkring nederste del af maven. Sådan har det været alle gange for mig. Men har også nogle gange følt mig gravid få dage før menstruation, hvor den så kom alligevel. 

Men ja, med alle graviditeter.

Anmeld

6. september 2014

Mullepigen21

Jeg drømte, at der var et foster, der sparkede op i mine ribben... Nogle dage efter, testede jeg positivt :-) 

Anmeld

6. september 2014

Aagaard

Anonym skriver:

Hej

Er der andre der har haft følelsen af at være gravid, uden at kunne teste? 

Jeg har sådan på fornemmelsen at jeg endelig er gravid, men kan ikke forklarer hvorfor eller hvordan?

Jeg har absolut ingen symptomer på graviditet, andet end at jeg har dårlig røv i dag, men tror det er fordi vi fik grill mad igår  

Forventer først mens den 11 og med en cyklus der er røv og nøgler, med dage fra 23-67 i mellem, så er jeg ikke sikker.. I gennemsnit har jeg en cyklus på 37 dage  

Min mand kan ikke forstå hvorfor jeg ikke bare tester hverdag

Jeg var ikke i tvivl da jeg var blevet gravid med milja - jeg prøvede at bilde mig ind at jeg jo ikke kunne være sikker når jeg ikke havde testet, men dybest set var jeg helt sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.