Hvad ønskede I Jer af jeres mand da I blev 30?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2014

LinLin

Happiness skriver:

Jeg har det omvendt, jeg synes det er røvsygt at købe et strygejern, så vil jeg hellere ønske mig det Jeg har min egen mening i hvad jeg ønsker mig af nips ting, tøj, smykker og ting generelt, så det køber jeg, når jeg ser det  

Men hvad med at ønske dig et smykke eller en oplevelse? En af de der forkælelsesbokse. Eller en ebogslæser, det fik jeg forresten også af min mand, da jeg blev 30. Den er noget bedre at læse på end en iPad. Og når vi rejser, kommer jeg gerne igennem 3-4 bøger, og det fylder i kufferten

Ellers et kroophold, eller en anden romantisk tur med ham?

Jeg vil gerne have papirbøger hvis jeg skal have nogen

Jeg har termin om en måned og min mand arbejder rigtigt meget for tiden - så sådan et ophold er ikke videre realistisk før om lang tid ...

Har skrevet armlænke på ønskesedlen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

Masig

Jeg ønskede mig ikke noget særligt af ham, bare det samme som jeg generelt ønskede mig - jeg fik en buket blomster!! 

Dog en dyr en af slagsen, han var ikke hjemme den dag jeg fyldte 30, så han havde været så romantisk at få tilsendt en stor flot buket blomster...

Havde dog nok regnet lidt med en lille ting fra ham, da jeg så holdt fødselsdag, men det fik jeg altså ikke...

Til gengæld blev vores lille spire i maven undfanget dagen efter, så jeg fik vist alligevel en slags "gave" - og en uvurderlig en af slagsen 

Anmeld

31. august 2014

Lunae

Ingen forslag???

Har nu skrevet
- Georg Jensen juleuro 1984 (special edition)
- Kay bojesen sangfugl

Hvad med Kay Boyesen lovebirds? Eller måske et smykke - noget der er forevigt.

her er min ønskeseddel

Royal Copenhagen //Blå mega riflet// • dyb tallerken - 24 cm • fade - firkantede //blå mega eller hvidriflet// • skåle - til morgenmad • termokrus //bolig// • Hay mega dot sengetæppe 235x245 i mint • string pocket reol • Nur designbakker • menu salt og peberkværn i grå • Nina Meldgaard saltkar light grey • Hay box box desktop female //beauty// • Essie neglelak • see by chloe parfume //diverse// • korte støvler, eventuelt Ecco • Markberg animal crossbody bag. (Kan købes i magasin - 1199 kr) • Markberg Marga wallet (Kan købes i magasin - 599 kr) • ur i sølv fra Michael Kors eller Marc by Marc Jacobs

Anmeld

31. august 2014

Lotus86

2babygirls skriver:

Vi havde bryllupsdag/årsdag 3 uger inden jeg blev 30 (gisp har været det i snart 2 uger)
Men han laminerede et brev til mig med mine gaver

Hvor er det mega sødt Har du fået lavet tatoveringen?

Anmeld

31. august 2014

2babygirls

Lotus86 skriver:

Hvor er det mega sødt Har du fået lavet tatoveringen?

Ikke endnu... Skal have lavet en elefant og giraf i streg tegning, men skal have en til at tegne dem først

Og tak

Anmeld

31. august 2014

LinLin

Masig skriver:

Jeg ønskede mig ikke noget særligt af ham, bare det samme som jeg generelt ønskede mig - jeg fik en buket blomster!! 

Dog en dyr en af slagsen, han var ikke hjemme den dag jeg fyldte 30, så han havde været så romantisk at få tilsendt en stor flot buket blomster...

Havde dog nok regnet lidt med en lille ting fra ham, da jeg så holdt fødselsdag, men det fik jeg altså ikke...

Til gengæld blev vores lille spire i maven undfanget dagen efter, så jeg fik vist alligevel en slags "gave" - og en uvurderlig en af slagsen 

Min mand glemte min fødselsdag for fire år siden da jeg var højgravid med vores søn (havde termin dagen efter hvor han også blev født) - det tror jeg ikke sker igen han plejer at give rigtigt fine gaver og det fik jeg også samme dag det år da han først var blevet gjort "venligt" opmærksom på det

Anmeld

31. august 2014

LinLin

Lunae skriver:

Hvad med Kay Boyesen lovebirds? Eller måske et smykke - noget der er forevigt.

her er min ønskeseddel

Royal Copenhagen //Blå mega riflet// • dyb tallerken - 24 cm • fade - firkantede //blå mega eller hvidriflet// • skåle - til morgenmad • termokrus //bolig// • Hay mega dot sengetæppe 235x245 i mint • string pocket reol • Nur designbakker • menu salt og peberkværn i grå • Nina Meldgaard saltkar light grey • Hay box box desktop female //beauty// • Essie neglelak • see by chloe parfume //diverse// • korte støvler, eventuelt Ecco • Markberg animal crossbody bag. (Kan købes i magasin - 1199 kr) • Markberg Marga wallet (Kan købes i magasin - 599 kr) • ur i sølv fra Michael Kors eller Marc by Marc Jacobs

Tak for deling

Anmeld

31. august 2014

Masig

LinLin skriver:

Min mand glemte min fødselsdag for fire år siden da jeg var højgravid med vores søn (havde termin dagen efter hvor han også blev født) - det tror jeg ikke sker igen han plejer at give rigtigt fine gaver og det fik jeg også samme dag det år da han først var blevet gjort "venligt" opmærksom på det

Hehe både jeg og hans mor gjorde også opmærksom på at han skulle huske en gave, men næ nej... Det mente han ikke jeg skulle have efter en buket blomster..

Mænd altså!!

Anmeld

31. august 2014

LinLin

Masig skriver:

Hehe både jeg og hans mor gjorde også opmærksom på at han skulle huske en gave, men næ nej... Det mente han ikke jeg skulle have efter en buket blomster..

Mænd altså!!

Hehe... Det ville min heldigvis aldrig sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.