Hvad ønskede I Jer af jeres mand da I blev 30?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2014

LinLin

MorDk skriver:

En cykel

Fik du så det?

Har en cykel der ikke bliver brugt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

2babygirls

LinLin skriver:

Hvor fint
tatovering er også et godt ønske - men jeg er gravid så det bliver jo overhovedet ikke foreløbigt.... måske i julegave

Tror heller ikke jeg får den lavet før om nogle måneder... Skal lige blive enig med mig selv

Anmeld

31. august 2014

LinLin

2babygirls skriver:

Tror heller ikke jeg får den lavet før om nogle måneder... Skal lige blive enig med mig selv

Jeg ved godt hvad jeg skal have lavet

Anmeld

31. august 2014

MorDk

LinLin skriver:

Fik du så det?

Har en cykel der ikke bliver brugt...

Smiler... ja jeg fik en cykel

Anmeld

31. august 2014

Happiness

Ønskede mig kedelige ting, så som strygejerne, postkasse og jeg ved ikke hvad af huslige ting. Han to dog røven på mig og gav mig en 2 dages hotelophold på Comwell

Anmeld

31. august 2014

2babygirls

LinLin skriver:

Jeg ved godt hvad jeg skal have lavet

Det gør jeg også, det skal bare lige tegnes af en

Anmeld

31. august 2014

ESV

LinLin skriver:

Ja... Så er det sgu min tur (om 8 dage) til at blive det der 30....

Mangler lidt inspiration til hvad jeg kan ønske mig af min mand!? (Udover lillesøsters ankomst snarest efter )

Jeg har sagt en ny computer (og det tænker jeg han giver ) men han har efterspurgt flere ønsker...

Så kom frisk med forslag

Jeg ønskede mig smykker og fik et flot ur. Det vigtigste for mig var at det var noget der kunne gemmes og ikke fx tøj der ville blive slidt eller elektronik der hurtigt er forældet

Anmeld

31. august 2014

LinLin

ESV skriver:

Jeg ønskede mig smykker og fik et flot ur. Det vigtigste for mig var at det var noget der kunne gemmes og ikke fx tøj der ville blive slidt eller elektronik der hurtigt er forældet

Det giver god mening

Tror også jeg skriver et nyt armbånd på

Anmeld

31. august 2014

LinLin

Happiness skriver:

Ønskede mig kedelige ting, så som strygejerne, postkasse og jeg ved ikke hvad af huslige ting. Han to dog røven på mig og gav mig en 2 dages hotelophold på Comwell

Jeg vil ikke ønske mig noget "fælles" (det køber vi når vi mangler )

Men tak for input

Anmeld

31. august 2014

Happiness

LinLin skriver:

Jeg vil ikke ønske mig noget "fælles" (det køber vi når vi mangler )

Men tak for input

Jeg har det omvendt, jeg synes det er røvsygt at købe et strygejern, så vil jeg hellere ønske mig det Jeg har min egen mening i hvad jeg ønsker mig af nips ting, tøj, smykker og ting generelt, så det køber jeg, når jeg ser det  

Men hvad med at ønske dig et smykke eller en oplevelse? En af de der forkælelsesbokse. Eller en ebogslæser, det fik jeg forresten også af min mand, da jeg blev 30. Den er noget bedre at læse på end en iPad. Og når vi rejser, kommer jeg gerne igennem 3-4 bøger, og det fylder i kufferten

Ellers et kroophold, eller en anden romantisk tur med ham?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.