Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miia90 skriver: Ej hvor jeg håber jeg bliver gravid.. Hvornår testede du ? Hvad var dine første tegn på du var gravid??
Ej hvor jeg håber jeg bliver gravid.. Hvornår testede du ? Hvad var dine første tegn på du var gravid??
Uha kan ikke huske jeg havde symptomer inden jeg testede positiv .... Og dog, havde implationsblødning ca. 14 dage efter inseminering, kun lidt når jeg tørrede mig i nogle timer. Ellers var der intet, jeg troede slet ikke på at insemineringen ville virke! Men da jeg var 4+0 tog jeg en test som fertilitetsklinikken sagde jeg skulle. Og den var positiv, SVAG men positiv.
Derefter fik jeg faktisk ømme bryster og forstoppelse Og har jeg døjet med lige siden ! Suk ... Men hey det hører med bare det virker ... Og baby vokser !
Og tror fra uge 5-6 begyndte kvalmen og ligamentsmerter, som bare ikke vil stoppe igen ..
Krydser for jer Hvornår blev du insemineret ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wish skriver: Uha kan ikke huske jeg havde symptomer inden jeg testede positiv .... Og dog, havde implationsblødning ca. 14 dage efter inseminering, kun lidt når jeg tørrede mig i nogle timer. Ellers var der intet, jeg troede slet ikke på at insemineringen ville virke! Men da jeg var 4+0 tog jeg en test som fertilitetsklinikken sagde jeg skulle. Og den var positiv, SVAG men positiv. Derefter fik jeg faktisk ømme bryster og forstoppelse Og har jeg døjet med lige siden ! Suk ... Men hey det hører med bare det virker ... Og baby vokser ! Og tror fra uge 5-6 begyndte kvalmen og ligamentsmerter, som bare ikke vil stoppe igen .. Krydser for jer Hvornår blev du insemineret ?
Miia90 skriver: D. 27. Over om jeg skal teste d. 8 på vores årsdag .
D. 27. Over om jeg skal teste d. 8 på vores årsdag .
Så der heller ikke så længe til endnu
Krydser alt hvad jeg kan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128