er der håb ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. august 2014

Miia90

Jeg fik lavet iui-h d. 27,

kort fortalt : vi fik hjælp ved nr 1 også 3 iui.h uden held og 1 forsøg med IVF, så var jeg gravid. vi er uforklarlige barnløse. kæresten fik lavet 12 mio sædceller, synes bare ikke det lyder af meget når jeg googler på nettet. jeg fik lavet 2 æg. en i hver side.

hvor store chancer er der for vi blive gravide ved iui denne gang ? hvor mange forsøg skal vi give det ? lyder 12 mio sædceller af lidt ::::

Vh Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2014

Miia90

17 har set, ingen der keder svaret ??

Anmeld

30. august 2014

esioul

Miia90 skriver:

Jeg fik lavet iui-h d. 27,

kort fortalt : vi fik hjælp ved nr 1 også 3 iui.h uden held og 1 forsøg med IVF, så var jeg gravid. vi er uforklarlige barnløse. kæresten fik lavet 12 mio sædceller, synes bare ikke det lyder af meget når jeg googler på nettet. jeg fik lavet 2 æg. en i hver side.

hvor store chancer er der for vi blive gravide ved iui denne gang ? hvor mange forsøg skal vi give det ? lyder 12 mio sædceller af lidt ::::

Vh Mia

Nej det er et fint antal. På den klinik jeg er tilknyttet siger de min 3 eller 4 mio, ellers er det nytteløst med IUI. Så det er da rigtig fint 

Anmeld

30. august 2014

(august)

Har ikke selv været i iui men i ICSI. Min mand fik 60.000 på en god dag og vi fik hjælp til nr 1 og har så klaret nr 2+3 selv, så der er klart håb for jer. 

Pøj pøj med det hele. 

Anmeld

30. august 2014

Miia90

Dejligt at hører. Hvor mange iui forsøg ville i give det ? Kan slet ikke overskue hvor længe vi skal vente :/

Anmeld

30. august 2014

esioul

Dejligt at hører. Hvor mange iui forsøg ville i give det ? Kan slet ikke overskue hvor længe vi skal vente :/

får i ikke 3 forsøg? så vil jeg da helt klart give dem et forsøg inden i evt. går videre til ivf 

Anmeld

30. august 2014

Miia90

esioul skriver:

får i ikke 3 forsøg? så vil jeg da helt klart give dem et forsøg inden i evt. går videre til ivf 

Vi er i det private. Går ud fra vi selv bestemmer når vi ikke vil mere.

Anmeld

31. august 2014

Miia90

31. august 2014

Wish

Vi blev insemineret 1 gang, jeg havde to fine æg også nogle små - som aldrig kom med i spillet. Min mand havde 8.mio sædceller og jeg er gravid nu i uge 10  Har set hjerte blink 2 gange men fordi jeg tidligere har mistet kan jeg slet ikke tro nok på det. 

Mener at de sagde til os at der bare skulle være 3mio men er ikke sikker. Men syntes jeres tal er utrolig flot! Og i princippet skal der jo kun bruges een 

Krydser hvad jeg kan for jer 

Anmeld

1. september 2014

Miia90

Wish skriver:

Vi blev insemineret 1 gang, jeg havde to fine æg også nogle små - som aldrig kom med i spillet. Min mand havde 8.mio sædceller og jeg er gravid nu i uge 10  Har set hjerte blink 2 gange men fordi jeg tidligere har mistet kan jeg slet ikke tro nok på det. 

Mener at de sagde til os at der bare skulle være 3mio men er ikke sikker. Men syntes jeres tal er utrolig flot! Og i princippet skal der jo kun bruges een 

Krydser hvad jeg kan for jer 

Ej hvor jeg håber jeg bliver gravid.. Hvornår testede du ? Hvad var dine første tegn på du var gravid??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.