Anonym skriver:
Tak for alle jeres svar...
Jeg fortalte ham det var slut pg han sagde bare nå begyndte at pakke og han var ligeglad... Men nu hvor jeg sidder hos min far har han skrevet flere gange... Gik med til at mødes med ham.., her krammende ham og bad mig tilbage og lovede en masse.., tig igen hjem til min far der passede datteren imens... Han skriver stadig at han savner mig og ber mig genoverveje... Han har bare lovet det så mange gange ( jeg er aldrig gået før men hans løfter om bedre opførsel har jeg hørt før) men det er svært for jeg har følelser for ham.., har skrevet at hvis jeg overhoved skal overveje at overveje skal han søge hjælp og først bevise han ændre sig... Før vil jeg ikke udsætte min datter for det.. 1000 tak for jeres hjælp..,
Nu håber jeg bare jeg er stærk nok til ikke at gå tilbage til ham uden beviser ved ikke engang om beviser ville være nok ( og det ved han godt )
STOR FEJL, du skal ikke have mere med ham at gøre, ingen møder, ingen sms'er, ingen kontakt overhovedet!
Han har lige manipuleret med dig .....IGEN, han vinder, og du er smadret, stop dog dit misbrug af dig selv.
Dit barn vokser op dag for dag og lærer, at det er helt fint at være sammen med et røvhul, så det kan meget vel blive hendes fremtid.......er det noget du ønsker for hende?
Anmeld