Anonym skriver:
Ja som overskriften lyder så er jeg kørt ud...
Min mand og jeg har haft mange dårlige perioder blandt andet var han mig utro for et år siden... Men hver gang jeg begynder at føle at nu går det fremad så går der en djævel i ham og han er konstant sur og nægter at være gode venner...
Her for leden pakker jeg tøj til en tur vi skal på. Vi var troede jeg gode venner og havde det rart.. Jeg ber ham holde øje med vores datter på et år at hun ikke vælter posen med ny lagt sammen tøj mens jeg lige henter noget... Han siger jo men da jeg kommer ind i stuen sidder han og kigger på at hun vælter den. Jeg siger hvad laver du hvorfor rejser du dig ikke. Svaret var: jeg holder øje med hende jeg kigger da på hende..
Så kunne jeg ellers starte forfra.., blev sur og overrasket over den bemærkning... Nu er det tre dage siden og flere gange har jeg sagt stop nu med at være sur.. Han siger jeg er sur og derfor er han sur.. Så jeg prøver ikke at være sur ( følte i forvejen ikke jeg var sur men gør lige noget ekstra) siger jeg ikke er sur men stadigvæk snerre han og skælder ud ( han hader hvis jeg skælder ud ) i går gik flaget ned og grædende beder jeg ham om vi ikke bare kan være gode venner og have det rart??? Gennem mine tåre ser han så kun manipulation og gider ikke bare gøre hvad jeg siger så svaret er koldt nej...
Nu syntes jeg så grænsen er nået. Her til morgen får jeg så afvide jeg bare skal være glad så stopper det . Sagde jeg i går flere gange var glad men det tror han ikke på.. Jeg siger så at nu har jeg prøvet samt tigget så nu må han jo sige til og lover ikke at afvise ham, men nej får bare afvide jeg er stædig. Siger han er stædig og har været det i flere dage nu men det tar han ikke stilling til... Hvordan fanden skal jeg blive glad når han afviste mig sådan i går????
Ved at han vil gå fra mig hvis det fortsætter det er sket før hvor jeg har fået ham hjem for vores datters skyld men magter bare ikke men ender altid med at gøre det... Hvordan finder jeg styrke ???
Han råber af vores datter når hun græder og har truet mig med slag hvis jeg ikke stoppede med at skændes... Han hjælper ikke til med datter.., når vi har det godt så har vi det virkelig godt men de her perioder holder jeg ikke ud
Giv mig styrke for er helt ude.. Sidder lige nu i et rum han i et andet men føler bare ikke glæde og syntes sgu jeg har givet meget...
Det her lyder måske hårdt, men prøv og læs dit eget indlæg, Kan du virkelig ikke selv se noget er fuldstændig galt? 
Hvis min kæreste nogensinde i sit liv havde truet med at røre mig, eller råbte af vores 1 årige barn fordi det græd, så kan jeg love dig for at ALT hvad der var hans var kastet direkte ud gennem hovededøren og han var røget lige bag efter!
Helt seriøst, find dine "nosser" frem og sig game over, hans kærlighed til dig er ikk på en sund måde, udfra det du skriver..
Anmeld