Jeg tror på, at der er noget der ude.. Ved ikke hvad det er, men noget er der altså. Og jeg synes det er vanvittigt spændende!
Jeg har selv oplevet mystiske ting. En nat vågnede jeg ved lyden af trampede støvler ude i gangen, efterfulgt af noget der lød som låger der smækker i køkkenet. Jeg slog det hen og tænkte, at jeg måske ikke var rigtigt vågen og det bare var en drøm.. Men næste morgen, da vi vågner siger min kæreste: jeg er sikker på at jeg hørte nogen ude i gangen og køkkenet i nat - var det dig? .. Øøh nej

Døren var låst og alle vinduerne lukket. Mystisk.
Min farmor har flere gange oplevet, at kunne mærke når noget var galt. Mest i hendes yngre dage. Hun kunne fx mærke, at der var noget galt med min mor i hendes graviditet og ganske rigtigt: hun havde svangerskabsforgiftning og min søster kom til verden ved hyperakut kejsersnit. De var begge tæt på at dø under fødslen.
Ligeledes vågnede hun en gang op midt om natten og ruskede min farfar vågen - hun var sikker på, at der var sket noget voldsomt og at hendes bror var involveret. Det var før de fik telefon i eget hjem og min farfar ville ikke gå med til, at hun løb ned til telefonen midt om natten. Han syntes hun var skør og bad hende lægge sig til at sove. Næste dag da han kom hjem fra arbejde, lå avisen som altid ved hans middagstallerken - og der på forsiden, kunne han læse, at min farmors bror, var blevet dræbt i et uheld samme nat..

Jeg har mange oplevelser og fortællinger, som jeg bare ikke kan finde en logisk forklaring på. (Men det bliver vist et meget langt indlæg :p) Det er altså mystisk.. Og lidt uhyggeligt..
Anmeld