Mere imellem himmel og jord ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2014

bøllen

B&J skriver:

nej tror ikke på det men har altid ønsket at komme til en clayiant...

jeg har altid mere den i hoved, at der er en forklaring i alt og på alt...

men ja har heller aldrig oplevet noget selv

Har stille spørgsmål til clairvoyant og hun har ramt meget tæt. Har fundet en i Hjørring overvejer at bestille tid .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2014

B&J

bøllen skriver:

Har stille spørgsmål til clairvoyant og hun har ramt meget tæt. Har fundet en i Hjørring overvejer at bestille tid .

har du en hjemme side på hende?? hvis du får noget ud af det vil du så ikke være sød at skrive det fordi jeg overvejer det virkelig også stærkt og hvad er prisen?

Anmeld

1. september 2014

bøllen

B&J skriver:

har du en hjemme side på hende?? hvis du får noget ud af det vil du så ikke være sød at skrive det fordi jeg overvejer det virkelig også stærkt og hvad er prisen?

Google blot Nordjylland så kom hun frem. Kan ikke huske hvad hun hedder, mener prisen var 600 kr . Prisstigning pr 1/10. Det blev optaget på cd som er med i prisen

Anmeld

1. september 2014

klmf

Efter at have passet tilstrækkeligt mange døende mennesker og været tilstede i dødsøjeblikket er jeg efterhånden overbevist. Kan ikke tilskrive det hele CO2-narkose

Anmeld

1. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Til tider tror jeg der er noget, men er rigtig god til at finde logiske forklaringer på ting osv.

Min svigerinde siger at der var et spøgelse i deres hus som barn. Han holdet øje med hende og gik på trappen osv. Kæresten har aldrig oplevet noget.

Da jeg arbejde på plejehjem havde jeg en oplevelse med en ældre, ret frisk dame som jeg havde passet i noget tid. En aften jeg sku hjem, tog hun min hånde og sagde tusind tak for alle de ting du har hjulpet mig med, jeg har været så glad for det. Nu vil jeg sige farvel, for det er sidste gang vi ses. Jeg svarede at self så sku vi ses igen, for jeg sku ha aftenvagt dagen efter. Nej hun var sikker på at hendes tid var kommet, og at det var sidste gang vi sku ses. Næste dag da jeg mødte ind, hang flaget på halvt og damen var sovet stille ind i løbet af natten. 

Kort tid efter at min bedstemor var død, vågnede jeg ved at hun stod neden for enden af min seng. Hun stod bare og smilede til mig, hvorefter hun forsvandt.

Efter min far var død, ku jeg flere gange lugte ham i min lejlighed. Jeg slog den hen med at det var sorg og ønsketænkning, indtil en dag hvor min kæreste sagede at han vist var ved at være skør, for han var sikker på at han flere gange havde ku lugte min far i vores lejlighed... Vh stine

Anmeld

1. september 2014

Røverdatter

Jeg tror ikke på det - jeg VED at det er sådan er slet ikke i tvivl og har oplevet mange ting. Har også været ved clairvoyant hvor hun både sagde og gjorde ting hun ikke kunne have vist noget om.

For at tage et eksempel der virkelig fremlagde det, var da min gode veninde (/nabo) i lang tid har oplevet at der var en anden ånd (/død sjæl) i hendes lejlighed. Hun har ligeledes en søn som bliver ved med at sige at der er en mand som viser tænder over i hjørnet. Vi bor på en stor hvid herregård som er lavet til lejligheder - gården er tussegammel.

For nogle dage siden sætter min veninde sig ned i værelset og "kalder" på denne sjæl. Hun mærker en forbindelse og spørger hvem han er. Han nævner en forbindelse med navnet Friedrich og fortæller også at han har mange børn (hun husker kun navnet Augusta) og hun får fornemmelsen af, at ham her sjælen er en gammel gårdejer.

Hun fortæller mig alt dette og jeg har tilfældigvis lige haft historietime hvor jeg lærte at søge efter historie på nettet. Søger på Friederich og vores herregårds navn. Vupti. Ernst Luders var gårdejer af denne gård fra 1822-1849 og hans far hed Friederich. Han havde ligeledes mange døtre, den ene hed Augusta. Ernst døde på vores gård i 1849.
Den dag, hvor vi fandt ud af alt dette havde vi det ret vildt.. skal lige tilføjes at min veninde på ingen måde har vidst noget om tidligere gårdejer eller noget som helst...

Min far er zoneterapeut, healer og shaman - så jeg er vokset op i et miljø hvor "mere mellem himmel og jord" ikke er noget man sætter spørgsmålstegn ved. Der er der bare

For resten. Kan anbefale Marianne Rosalina fra Nyborg. Mener at hendes hjemmeside hedder noget med "hel dit hjerte"

Anmeld

1. september 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Ved ikke helt om jeg tror på det.

Men min kæreste kan fornemme noget.

Eks: Vi kommer kørende på motorvejen og pludselig begynder han at bremse.
Jeg spørger hvad han laver og han svar er SE...
Og to biler kører sammen foran os.

Eks: Vi havde gået længe og ventet på brev om vuggestue plads til andet barn i samme inst.
Havde sagt nej til mange men var ved at blive akut med en plads. Og en dag da vi er kørt ud for at handle siger han når vi kommer hjem er der brev og han skal gå på samme stue.
Og ja der var bre og han gik på samme stue.

Så noget må der være.

Anmeld

1. september 2014

Dafnies

Jeg tror på, at der er noget der ude.. Ved ikke hvad det er, men noget er der altså. Og jeg synes det er vanvittigt spændende!

Jeg har selv oplevet mystiske ting. En nat vågnede jeg ved lyden af trampede støvler ude i gangen, efterfulgt af noget der lød som låger der smækker i køkkenet. Jeg slog det hen og tænkte, at jeg måske ikke var rigtigt vågen og det bare var en drøm.. Men næste morgen, da vi vågner siger min kæreste: jeg er sikker på at jeg hørte nogen ude i gangen og køkkenet i nat - var det dig? .. Øøh nej Døren var låst og alle vinduerne lukket. Mystisk.

Min farmor har flere gange oplevet, at kunne mærke når noget var galt. Mest i hendes yngre dage. Hun kunne fx mærke, at der var noget galt med min mor i hendes graviditet og ganske rigtigt: hun havde svangerskabsforgiftning og min søster kom til verden ved hyperakut kejsersnit. De var begge tæt på at dø under fødslen.

Ligeledes vågnede hun en gang op midt om natten og ruskede min farfar vågen - hun var sikker på, at der var sket noget voldsomt og at hendes bror var involveret. Det var før de fik telefon i eget hjem og min farfar ville ikke gå med til, at hun løb ned til telefonen midt om natten. Han syntes hun var skør og bad hende lægge sig til at sove. Næste dag da han kom hjem fra arbejde, lå avisen som altid ved hans middagstallerken - og der på forsiden, kunne han læse, at min farmors bror, var blevet dræbt i et uheld samme nat..

Jeg har mange oplevelser og fortællinger, som jeg bare ikke kan finde en logisk forklaring på. (Men det bliver vist et meget langt indlæg :p) Det er altså mystisk.. Og lidt uhyggeligt..

Anmeld

2. september 2014

Mettefpigen

Jaa tror 100% på det, har oplevet mange ting ;-)

Anmeld

2. september 2014

lineog4

Jeg vil så gerne tro på der er mere end blot livet (ikke at det er at forklejne). Jeg tror også at verden er som vi ser, men verden er også som vi ikke ser alla das Ding fur uns og Das Ding fur sich. Dvs. Vi kan opleve uforklarlige ting fordi der er ting i verden som er og sker uden vi ved det - giver det mening?

Tilgengæld tror jeg jo så at det netop ikke kan forklares og begribes af os og en del af den verden handler om vi igen tror vi kan begribe alt og kan sætte ord og forklaringer på det - så det tror jeg ikke på.

jeg vil der er noget efter døden for, hvad det er, hvordan det er osv har jeg ingen anelse om, men jeg vil det er noget godt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.