Mere imellem himmel og jord ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.827 visninger
20 svar
4 synes godt om
28. august 2014

bøllen

Tror du på det ??

jeg tror der er mere imellem himmel & jord.

nogen der har erfaring med CLAIRVOYANCE ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2014

Bshizzle

bøllen skriver:

Tror du på det ??

Jeg tror ikke på det 

Til trods for min ene Søn's Farmor har en "kæreste/ven" som er clairvoyant og prøvet at overbevise mig det modsatte 

Anmeld

28. august 2014

Dorthe1986

Ja jeg blev overbevist her i midten af måneden da min svigerfar døde. Ligesom jeg lagde mig klar til at falde i søvn mærkede jeg en der prikkede mig hårdt i panden og morgenen efter fik vi at vide at min svigerfar var død på det tidspunkt.

En veninde jeg har oplevede som barn, at hele familien sad samlet i stuen, og der lige pludselig kom legetøj flyvende fra hendes lillebrors værelse, der lå nede i en lang gang.

Så ja jeg tror på det

Anmeld

28. august 2014

-Sigrid-

Nej jeg tror ikke selv på det. I hvert fald ikke når der er lyst 

Vores datter sov ved os for nogle dage siden og sagde at der var en dame som sad ude på taget og kiggede ind. Der om natten tænkte jeg 'nå! Det er derfor dagmar ikke er kommet ud endnu, hun er bange!'. Da jeg vågnede tænkte jeg at jeg var latterlig, men om natten gav det mening

Anmeld

28. august 2014

Carina:-)

Ja det gor jeg - har oplevet noget da min mor dode som jeg ikke kan forklare,og heldigvis var min datter til stede for ellers ville jeg være blevet skor i hovedet 

Jeg er ikke klar til at fortælle om det ,men har besluttet mig for at kontakte en præst for jeg har brug  for at snakke om det. 

Anmeld

28. august 2014

PrincessTanja

ÅHR JA! Jeg tror MEGET på det. Har en moster der har erfaring med clairvoyance, hun kan se ånder og hun kan heale, og hun har også været i regression mange gange og set sine tidligere liv.

Jeg synes det er monster spændende alt sårn noget der. Jeg selv har oplevet mystiske ting flere gange, og jeg drømmer om en dag og komme i regression og se mine tidligere liv, for jeg har engang i en anderledes søvn jeg sov i, muligvis set noget fra et tidligere liv.

Har simpelthen oplevet for meget til ikke og tro på det!

/Tanja.

Anmeld

28. august 2014

Trekløver(:

bøllen skriver:

Tror du på det ??

Jeg tror på den åndelige verden, og det gør jeg fordi jeg boede sammen med en ånd (en ældre dame), som altid skubbede til mig på trappen, åbnede vores hoveddør, tog vores telefon da vi var ude at rejse og ja kunne blive ved. Min mor så hende tit gå forbi fjernsynet i stuen. Vi havde en clairvoyant ude og se på det, og det forsvandt derefter.

Anmeld

29. august 2014

bøllen

Tak for svar. Tror selv på der er mere imellem himmel og jord. Har ikke oplevet mystiske ting men spørgsmål til clairvoyant som rammer meget plet. Og en anden oplevelse ved en som kikkede på navn og fortalte udfra det. Igen ramte det tæt. Måske tilfældig ved ikke , men jeg er åben for det 

Anmeld

29. august 2014

B&J

nej tror ikke på det men har altid ønsket at komme til en clayiant...

jeg har altid mere den i hoved, at der er en forklaring i alt og på alt...

men ja har heller aldrig oplevet noget selv

Anmeld

29. august 2014

Albertsen92

Jeg tror på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.