Fortæl mig at det ikke er okay!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2014

Frk.S

Anonym skriver:

I min verden er man også meget syg når man er hjemme en hel uge.. Men det er han ikke! Han havde racermave i får aftes, det var det!! Han er pisse træt af sin chef, og gider ikke gå på arbejde , og jeg er overbevist om at det spiller ind i forhold til at han har været fraværende hele ugen på job.. Jeg ved han ved at jeg ikke synes at det er ok at han evig og altid skal sove - i starten sagde heg noget - brokker mig - snakkede om det osv.. Nu siger jeg intet, for det eneste jeg får ud af det er skænderier og diskussioner!! :-( vi har tit aftalt at han fx står op dagen efter og tager ungerne .. Problemet opstår når det så bliver morgen, og han af en eller anden grund bare ikke står op - han vågner ikke .. Og hvis jeg siger bestemt til ham at han lovede... Så snerre han af mig! :-(

Jamen så vil jeg da give dig helt ret i at det ikke er ok.

I er to forældre om at få jeres familie til at fungere og det dur ikke at han kører egostilen på den måde. Prøv at spørge ham om han ville synes det var ok hvis det var omvendt. 

Og hvis han generelt er mere træt end hvad godt er, så synes jeg da også han skal et smut til lægen.... eller gå noget før i seng om aftenen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jamen så vil jeg da give dig helt ret i at det ikke er ok.

I er to forældre om at få jeres familie til at fungere og det dur ikke at han kører egostilen på den måde. Prøv at spørge ham om han ville synes det var ok hvis det var omvendt. 

Og hvis han generelt er mere træt end hvad godt er, så synes jeg da også han skal et smut til lægen.... eller gå noget før i seng om aftenen. 

Jeg tror hvert fald, at jeg er nødt til at få ham til lægen. Det er ikke engang fordi han ikke kan falde i søvn om aftenen! Igår sov han fra 00 - 15:15 i dag :s 

Anmeld

28. august 2014

A.n.onym.

Jeg tænker om han har stress, eller har en depression, for det lyder ikke normalt eller sundt - for hverken dig eller ham :-(

Anmeld

28. august 2014

Frk.S

Anonym skriver:

Jeg tror hvert fald, at jeg er nødt til at få ham til lægen. Det er ikke engang fordi han ikke kan falde i søvn om aftenen! Igår sov han fra 00 - 15:15 i dag :s 

Ej, det er jo ikke normalt at sove så længe. Uafbrudt? 

Anmeld

28. august 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg tænkte også om, han evt. er ved at få en depression??? eller han mangler nogle vitaminer, så han bare er træt konstant?

Håber, du kan få lokket ham til lægen...

Anmeld

28. august 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Ej, det er jo ikke normalt at sove så længe. Uafbrudt? 

Uafbrudt, bortset fra da vores store barn sagde farvel i morges , og da jeg meddelte klokken 15 at jeg nu ville hente barnet igen! 

Anmeld

28. august 2014

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Jeg tænkte også om, han evt. er ved at få en depression??? eller han mangler nogle vitaminer, så han bare er træt konstant?

Håber, du kan få lokket ham til lægen...

Håber jeg også! Vil bede ham i aften om at tage til lægen en af de kommende dage , og fortælle at jeg er bekymret og føler mig som alenemor til vores to børn ! 

Anmeld

28. august 2014

Anonym trådstarter

MommyK skriver:

Jeg tænker om han har stress, eller har en depression, for det lyder ikke normalt eller sundt - for hverken dig eller ham :-(

Det føles heller ikke sundt må jeg indrømme! 

Mister så meget for vores forhold når det er sådan her :-( føler mig ikke kærlig mere

Anmeld

28. august 2014

Mimic

Anonym skriver:

Godeftermiddag, piger.

jeg skriver, fordi jeg har brug for, at nogen fortæller mig, at det her ikke er okay!

jeg elsker min kæreste, som også er far til vores to børn , en på 3 og en baby. 

Han sover tungt! Han sover meget.... Forrige weekend var han i byen - fair nok! Han kom hjem kl 7 - fair nok!! Han sov til kl 15- fair nok!!! 

Weekenden efter var JEG af sted. Jeg sov ved en veninde, kom hjem kl 12.. hAN sover så til middag (?!) da jeg kom hjem, og sov til kl 18?! 

Nu har så været lidt sløj siden mandag .. Så han har været hjemme ( ligesom jeg - er på barsel ) .. Hver dag har han sovet ufatteligt meget!!! Som i voldsomt meget. Jeg selv er stået op, ordnet den store og afleveret i bh. Kommer hjem, og manden sover.. Tirsdag sov han til kl 13!! Onsdag stod han op og afleverede den store, men sov så til middag?! I dag sover han fanme stadig?!?!? 

Jeg har ordnet alt husligt! Alt madlavning, alt med børnene , og jeg er træt!! 

Over de sidste par mdr har han sovet længe HVER weekend?! Han tager også gerne lige en middagslur i weekenden .. 

Hvordan skal jeg gribe det an? Han snerre af mig, når jeg prøver st vække ham.. 

Ved ikke hvordan jeg skal komme dette problem til livs .. 

Jeg ved godt han har været sløj denne uge, men han har altså ikke været syg-syg!!!! Arh altså! :-( 

Jeg tænker umiddelbart, Jernmangel, b12 vitaminmangel eller en depression, du siger han er træt af arbejdet og det kan sagtens udløse en depression.

havde jeg været dig, havde jeg sat ham stolen for døren "gå til læge eller også holder vi en pause"

eller også skulle du simpelthen ringe til hans læge og bestille en tid til ham uden at han ved det og så tage med ham derhen.

Anmeld

28. august 2014

-Sigrid-

Jeg er et menneske med stort søvnbehov. 8-10 timer, og er sund og rask, jeg har bare brug for meget søvn. Men min mand er frisk efter 6 timer. Så da han i 14 dage havde haft behov for at sove 10 timer hver nat sendte jeg ham til lægen. Vi fik af vide at han havde stress og var meget påvirket af det.

det lyder på mig som om din mand har en depression, siden han har det sådan med arbejdet? Håber det snart bliver bedre, uanset om han er syg eller doven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.