Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hej.. Det er jo efterhånden længe siden nu, men kan da fortælle at det ikke blev nødvendigt at snakke med min chef, da jeg begyndte at bløde kraftigt en uge efter ca.. Var så til lægen, som kunne bekræfte at jeg altså ikke skulle være mor til 3 alligevel.. Så jobbet kalder om ca 3 mdr, og det bliver da rart at komme ud i verden igen
Hej.. Det er jo efterhånden længe siden nu, men kan da fortælle at det ikke blev nødvendigt at snakke med min chef, da jeg begyndte at bløde kraftigt en uge efter ca.. Var så til lægen, som kunne bekræfte at jeg altså ikke skulle være mor til 3 alligevel.. Så jobbet kalder om ca 3 mdr, og det bliver da rart at komme ud i verden igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det hedder sig at de ikke må fyre en gravid.
Men altså de må gerne, men hvis de fyrer en gravid, så bliver det dyrt for dem.
EnGodMor skriver: Det hedder sig at de ikke må fyre en gravid. Men altså de må gerne, men hvis de fyrer en gravid, så bliver det dyrt for dem.
Nej det må de ikke, hvis fyringen er pga. graviditet/barsel jf. Ligebehandlingslovens § 9.
Tranebaer skriver: Nej det må de ikke, hvis fyringen er pga. graviditet/barsel jf. Ligebehandlingslovens § 9.
Nej man må ikke fyre en gravid, men Gør de det bliver det en dyr omgang.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128