Hej allesammen..

Skriver som anonym da ingen udover min kæreste ved dette..
Fødte for 2 mdr. siden en skøn knægt og vi har i forvejen en ligeså skøn knægt på snart 5 år..
Nu er sagen denne at jeg testede svagt positivt igår (tester igen lørdag) - trods beskyttelse med kondom hver gang (skulle starte p-piller ved næste mens)..
Er på barsel nu..
Hvad gør jeg med mit job??
Kan de tillade sig at fyre mig??
Jeg når jo ikke engang at komme tilbage fra barsel hvis det er!!??
Jeg er meget vellidt på min arbejdsplads - og har en fantastisk boss..
Vi har økonomi til endnu et barn da vi begge har en fin indtjening - men det har vi ikke hvis jeg mister mit job. (jeg er desværre ikke medlem af fagforening eller a-kasse.. stupid i know

)
Burde jeg (hvis vi beholder denne lille spire) snakke med min chef om det med det samme så jeg er sikker på ikke at blive arbejdsløs??
Denne baby var bestemt ikke planlagt - og synes det er aaaaalt for tidligt at få en lille ny.

Har lige født jo, nyder mine drenge, og har endelig fået min krop tilbage for mig selv - og synes sidste graviditet var hårdt for ryggen og for energien.

Ved at dette er min sidste chance for at få endnu et barn, da manden absolut ikke ønsker flere (han er 8 år ældre end mig) - men har sagt at hvis jeg ønsker det så tager vi denne her med - men så er det også slut med babyer.
Vi har et godt og solidt forhold fyldt med kærlighed og har været sammen i 8 år.

ved bare ikke om jeg orker en ny graviditet.

Hvad siger i kloge damer?? Hvad ville i gøre??
Er simpelthen så fortvivlet.
Undskyld hvis det blev lidt rodet.