Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk_Louise skriver: "Everyone wants happiness, no one wants pain. But you can't make a rainbow without a little rain." "Family means no one gets left behind or forgotten." “Nogle gange,” sagde Plys “er det de mindste ting, der fylder mest i hjertet.” Og så til sidst min personlige favorit fra Peter Plys “Hvordan staver man til kærlighed?” spurgte Grisling. “Man staver det ikke. Man føler det” svarede Peter Plys.
"Everyone wants happiness, no one wants pain. But you can't make a rainbow without a little rain."
"Family means no one gets left behind or forgotten."
“Nogle gange,” sagde Plys “er det de mindste ting, der fylder mest i hjertet.”
Og så til sidst min personlige favorit fra Peter Plys
“Hvordan staver man til kærlighed?” spurgte Grisling. “Man staver det ikke. Man føler det” svarede Peter Plys.
De er også alle rigtig gode!! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor Christa skriver: Mit gamle fb coverbillede jeg lavede med mit yndlings citat! How lucky i am to have something that makes saying goodbye so hard - Winnie the pooh
Mit gamle fb coverbillede jeg lavede med mit yndlings citat!
How lucky i am to have something that makes saying goodbye so hard
- Winnie the pooh
Ham Pluds har mange gode, når man lige kigger efter! Vh stine
StineW79 skriver: Uhh så ska vi da ha et billede til den tid!mvh stine
Uhh så ska vi da ha et billede til den tid!mvh stine
You never know how strong you are, until being strong is the only choice you have.
thedreamer skriver: You never know how strong you are, until being strong is the only choice you have.
Det er så sandt!! Vh stine
Walt Disney: if you Can Dream it, you Can do it
Stor disney-fan
StineW79 skriver: Ja har ik ik nogen rigtig gode citater, der rammer jer? Er ved at sætter billerder i rammer, men ku måske godt tænker mig et par gode citater ind i mellem billederne. Så kom med jere ynglings citater, og hvis i ka kilden bag citatet må det meget gerne komme med også! Vh stine
Ja har ik ik nogen rigtig gode citater, der rammer jer?
Er ved at sætter billerder i rammer, men ku måske godt tænker mig et par gode citater ind i mellem billederne.
Så kom med jere ynglings citater, og hvis i ka kilden bag citatet må det meget gerne komme med også! Vh stine
"Skønheden findes i de øjne , der ser".
-Sigrid- skriver: Walt Disney: if you Can Dream it, you Can do it Stor disney-fan
Den er nemlig også bare rigtig god!! Vh stine
A&F skriver: "Skønheden findes i de øjne , der ser".
Altid en god klassiker! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128