Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
L&V skriver: Jeg er vild med Forest gump og hans måde at tolke livet på. Life is a box of chokolats you never know what you are gona get. .
Jeg er vild med Forest gump og hans måde at tolke livet på. Life is a box of chokolats you never know what you are gona get. .
Det er også en god klassiker! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ciss skriver: "... Alas for those that never sing/but die with all their music in them."
"... Alas for those that never sing/but die with all their music in them."
Den er rigtig god, men lidt trist. Vh stine
Sissel skriver: "And why do we fall sir? So that we can learn to pick ourselves up."Batman
"And why do we fall sir? So that we can learn to pick ourselves up."Batman
Den er rigtig god! Elsker batman! Vh stine
Hvad med : It's only Love, give it away.
Den syntes jeg er sød.
CarinaSB skriver: Winners make the rules and losers live by them...
Winners make the rules and losers live by them...
God, på den lidt onde måde vh stine
Mor til Ella skriver: Happy girls are the prettiest....Dream as if you Will live forever. Live as if you Will die today.Er mine ynglings
Happy girls are the prettiest....Dream as if you Will live forever. Live as if you Will die today.Er mine ynglings
Kendte ik den første, men det er jo fuldstændig rigtigt!
Den anden er også en god klassiker! Vh stine
Stimap skriver: "Hjem er ikke et sted, det er en følelse" "Nosce te ipsum" -> kend dig selv ... Måske ikke et egentligt citat, men det nogle ord, der betyder meget for mig...
"Hjem er ikke et sted, det er en følelse"
"Nosce te ipsum" -> kend dig selv ... Måske ikke et egentligt citat, men det nogle ord, der betyder meget for mig...
Ka godt li den første. Og den ligger jo endeligt fint i tråd med et af mine ynglings citater. Nemlig " Billeder gør et hus til et hjem" vh stine
Inger skriver: der er også denne her... Håber jeg staver det rigtigt:-) "The times we had, seemed to last forever.... Now we realize that forever is shorter than we thought" Et citat der stod på en væg, da jeg var i kibbutz i Israel for mange mange år siden
der er også denne her... Håber jeg staver det rigtigt:-)
"The times we had, seemed to last forever....
Now we realize that forever is shorter than we thought"
Et citat der stod på en væg, da jeg var i kibbutz i Israel for mange mange år siden
Uha den er også rigtig god! Vh stine
Venter sig :) skriver: Hvad med : It's only Love, give it away. Den syntes jeg er sød.
Sød og enkel!! Vh stine
Man skal ikke hænge med hovedet, når man står i lort til halsen...
Hvis man lader det gode stå til, vil det onde altid sejre.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128