gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Der skal laves mange andre undersøgelser end en scanning for at fastslå om alt virker som det skal - og selv når alle de undersøgelser er lavet, kan der være mange ting i vejen, som de bare ikke tjekker for, fordi de ikke er i stand til det, eller det bliver for dyrt.

Der ER noget der ikke fungerer som det skal, når I har prøvet i 3 år og oplevet 2 SA'er. Dermed ikke sagt at I ikke kan være heldige og blive naturligt gravide, men I har desværre odds'ene imod jer.

Jeg synes at du skal skifte læge og bede om en henvisning til en gynækolog så du kan blive udredt. Hvis det virkelig betyder meget for dig, kan du vel få en læge i en anden by?

Hvorfor var der mistanke om endometriose i sin tid?

mht lægeskift, kan jeg ikke, da der er over 15 kilometer til en anden læge. så skal jeg have skriftlig lov til det, og det kan ikke lade sig gøre. det har jeg forsøgt

fordi de fleste kvinder i min familie har endometriose, og jeg har alle symptomerne på det. selv gynækologen var overbevist om, jeg havde det. men der var (heldigvis) ingenting, da de først åbnede mig op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

modesty

Anonym skriver:

mht lægeskift, kan jeg ikke, da der er over 15 kilometer til en anden læge. så skal jeg have skriftlig lov til det, og det kan ikke lade sig gøre. det har jeg forsøgt

fordi de fleste kvinder i min familie har endometriose, og jeg har alle symptomerne på det. selv gynækologen var overbevist om, jeg havde det. men der var (heldigvis) ingenting, da de først åbnede mig op

Men hvilke symptomer er det du har? Jeg prøver bare at spore mig ind på om der kan være en sammenhæng med årsagen til at det ikke er lykkedes endnu.

Anmeld

2. september 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Men hvilke symptomer er det du har? Jeg prøver bare at spore mig ind på om der kan være en sammenhæng med årsagen til at det ikke er lykkedes endnu.

kraftig(ere) smerter en uge før mens, imens jeg har det, og en uge efter (gennemsnitlig), i perioder kroniske smerter, til tider smerter ved sex.

samt min gynækolog har sagt, jeg spænder utrolig meget forneden og alle mine muskler dernede er ømme.

den første sa jeg havde, var højt sandsynligt pga ppiller. jeg vidste ikke, jeg var gravid. det var før ppillestop. 

min teori er, vi ikke rammer de rigtige tidspunkter. min cyklus er også noget rod og kan derfor ikke finde ud af den længere. den har næsten været normal længe nu. den har svunget mellem 28-30 dage, men nu kan den være fra 28-49 dage  hvis jeg skal gå efter de 28 dage, som den normalt har været, ville jeg være 5+5 nu. men har ingen tegn. har haft en del kvalme, hovedpine madlede, murren/stikken i underlivet og får ekstreme hedeture! kvalmen, murren/stikken og madlede er forholdsvis normalt for mig omkring mens. dog ikke hedeturene. men gætter på, min krop bare ikke kan finde ud af temperaturskiftet og hovedpinen er nok fordi, der er ufattelig varmt på mit uddannelsessted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.