modesty skriver:
Men hvilke symptomer er det du har? Jeg prøver bare at spore mig ind på om der kan være en sammenhæng med årsagen til at det ikke er lykkedes endnu.
kraftig(ere) smerter en uge før mens, imens jeg har det, og en uge efter (gennemsnitlig), i perioder kroniske smerter, til tider smerter ved sex.
samt min gynækolog har sagt, jeg spænder utrolig meget forneden og alle mine muskler dernede er ømme.
den første sa jeg havde, var højt sandsynligt pga ppiller. jeg vidste ikke, jeg var gravid. det var før ppillestop.
min teori er, vi ikke rammer de rigtige tidspunkter. min cyklus er også noget rod og kan derfor ikke finde ud af den længere. den har næsten været normal længe nu. den har svunget mellem 28-30 dage, men nu kan den være fra 28-49 dage
hvis jeg skal gå efter de 28 dage, som den normalt har været, ville jeg være 5+5 nu. men har ingen tegn. har haft en del kvalme, hovedpine madlede, murren/stikken i underlivet og får ekstreme hedeture! kvalmen, murren/stikken og madlede er forholdsvis normalt for mig omkring mens. dog ikke hedeturene. men gætter på, min krop bare ikke kan finde ud af temperaturskiftet
og hovedpinen er nok fordi, der er ufattelig varmt på mit uddannelsessted 
Anmeld