Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
T.K. skriver: Aahh, ok... Og hvad betyder så IUI og IVF og alle de der forkortelser? Undskyld alle de spørgsmål, men det har bare ikke været relevant for os at sætte os ind i det før nu...
Aahh, ok... Og hvad betyder så IUI og IVF og alle de der forkortelser?
Undskyld alle de spørgsmål, men det har bare ikke været relevant for os at sætte os ind i det før nu...
Iui er inseminering
IVF er reagensglas behandling
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miia90 skriver: Vi er idag kl 10.15 blevet insemineret med 12 mio sædceller. nu skal de bare svømme op til et af mine 2 æg Vi sexer dog lige engang iaften..Men puha , jeg er øm i underlivet og min lænd... hvor mange sædceller har i haft ??? Mia
Vi er idag kl 10.15 blevet insemineret med 12 mio sædceller. nu skal de bare svømme op til et af mine 2 æg Vi sexer dog lige engang iaften..Men puha , jeg er øm i underlivet og min lænd... hvor mange sædceller har i haft ??? Mia
Held og lykke sødeste.. Vi havde imellem 50.000.000 og 95.000.000.. Min mand er supermand på det område..
ønskebørn74 skriver: Held og lykke sødeste.. Vi havde imellem 50.000.000 og 95.000.000.. Min mand er supermand på det område..
esioul skriver: Iui er inseminering IVF er reagensglas behandling
Ok, tak!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128