Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miia90 skriver: Vi er idag kl 10.15 blevet insemineret med 12 mio sædceller. nu skal de bare svømme op til et af mine 2 æg Vi sexer dog lige engang iaften..Men puha , jeg er øm i underlivet og min lænd... hvor mange sædceller har i haft ??? Mia
Vi er idag kl 10.15 blevet insemineret med 12 mio sædceller. nu skal de bare svømme op til et af mine 2 æg Vi sexer dog lige engang iaften..Men puha , jeg er øm i underlivet og min lænd... hvor mange sædceller har i haft ??? Mia
Det har svinget meget.
Men alt fra 7 mio til 30 mio
Hej! Jeg er lige ny her i gruppen...
Hvad har jeres behandling kostet? Og hvad hedder den? Jeg er håbløst uvidende på området, og vi skal nok selv snart i behandling...
T.K. skriver: Hej! Jeg er lige ny her i gruppen... Hvad har jeres behandling kostet? Og hvad hedder den? Jeg er håbløst uvidende på området, og vi skal nok selv snart i behandling...
Hvis i ikke har børn sammen er det gratis. Så er det kun medicinen i selv skal betale
Rockertand skriver: Spændende, dog håber jeg kun, at det var dig, der blev insemineret - det andet fremkalder mærkelige og lidt ulækre billeder frem
Spændende, dog håber jeg kun, at det var dig, der blev insemineret - det andet fremkalder mærkelige og lidt ulækre billeder frem
esioul skriver: Hvis i ikke har børn sammen er det gratis. Så er det kun medicinen i selv skal betale
Vi har Viktor på 3 sammen...
Men jeg har dog hørt, at man nu også godt kan få gratis behandling til nr2 barn, selvom det er et man har sammen? (men man skal bare selv betale medicinen...)
T.K. skriver: Vi har Viktor på 3 sammen... Men jeg har dog hørt, at man nu også godt kan få gratis behandling til nr2 barn, selvom det er et man har sammen? (men man skal bare selv betale medicinen...)
Ja men kun til inseminering.
Og om det er den behandling i skal have afhænger bl.a af sædkvaliteten
esioul skriver: Ja men kun til inseminering. Og om det er den behandling i skal have afhænger bl.a af sædkvaliteten
Aahh, ok... Og hvad betyder så IUI og IVF og alle de der forkortelser?
Undskyld alle de spørgsmål, men det har bare ikke været relevant for os at sætte os ind i det før nu...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128