Vi har ingen dp-plads pr. 1/10 :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2009

Mira0911

Ej hvor træls..

Nu skal jeg lige høre.. Hvis der ikk er en plads til sit barn den dato man ønsker og ens barsel er slut - Hvad sker der så for dem der er på ved kommunen?
Jeg er på ved kommunen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Henri84

- skriver:

Hvad med "ung pige i huset"?

Der kan i, i de fleste kommuner få tilskud?

Ung pige i huset er helt sikkert noget vi må kigge nærmere på, ville jo bare gerne han kom ud blandt andre børn... Og så tror jeg det bliver svært at finde en ung pige som kan magte ham med de problemer og det medicinforbrug han har...

Anmeld

18. august 2009

Henri84

Dutte84 skriver:

Ej hvor træls..

Nu skal jeg lige høre.. Hvis der ikk er en plads til sit barn den dato man ønsker og ens barsel er slut - Hvad sker der så for dem der er på ved kommunen?
Jeg er på ved kommunen...

Er ikke sikker på jeg forstår spørgsmålet?

Anmeld

18. august 2009

Mira0911

Henri84 skriver:

Er ikke sikker på jeg forstår spørgsmålet?

Hvis der nu ikke er plads til min datter i vs eller dp d. 4/1-10 og min barsel slutter  d. 5/1-10 Hvad sker der så ? så skal vi gå hjemme indtil der er en plads eller hvordan?
Jeg er på dagpenge..

Anmeld

18. august 2009

Henri84

Dutte84 skriver:

Hvis der nu ikke er plads til min datter i vs eller dp d. 4/1-10 og min barsel slutter  d. 5/1-10 Hvad sker der så ? så skal vi gå hjemme indtil der er en plads eller hvordan?
Jeg er på dagpenge..

I teorien ja, hvis de ikke kan tilbyde jer noget som i vil tage i mod.. Vores situation er jo lidt speciel fordi Elias er syg...

Anmeld

18. august 2009

Mira0911

Henri84 skriver:

I teorien ja, hvis de ikke kan tilbyde jer noget som i vil tage i mod.. Vores situation er jo lidt speciel fordi Elias er syg...

Okey, jeg takker... :O)
Håber da der dukker noget op til jer... :O)

Anmeld

18. august 2009

Mira0911

Henri84 skriver:

Hvad fejler din søn ?

Anmeld

18. august 2009

lonemus

ka-ri-na skriver:

ja og så koster det godt det dobbelte af en dp :0)

WHAT????

He i kommunen koster en DP-plads 2100.- kr, mens en vuggestueplads koster 2500.- kr..........det er ikke det dobbelte

Anmeld

18. august 2009

lonemus

ka-ri-na skriver:

i Odense kommune koster en dp plads 2000kr og en vuggestue 4000kr

Det var da heeeelt vildt groft!!! Troede slet ikke der var så store prisforskelle i kommunerne!!

Her er der heldigvis ikke så store forskelle!!!

Anmeld

18. august 2009

Ni-ko-li-ne

lonemus skriver:

Det var da heeeelt vildt groft!!! Troede slet ikke der var så store prisforskelle i kommunerne!!

Her er der heldigvis ikke så store forskelle!!!

jo det er skam ganske individuelt :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.