Øv altså, vi skal jo flytte til en ny by og en ny kommune pr. 1/10...
I dag fik vi så brev om at vi var blevet tilbudt en dp-plads, da jeg så ringer for at snakke med dp-pædagogen, så viser det sig at der både er hund og kat i hjemmet...
Jeg ringer så til pladsanvisningen, og den eneste anden plads der er, er i et rygerhjem!!!
Vi kunne så få en plads i et andet distrikt, men så er der 3 dage i ugen hvor vi ikke kan hente og bringe inden for DP's åbningstider, fordi det kræver længere transport tid.
Vores familie kommer ikke til at bo i nærheden, så de kan ikke hjælpe, og en barnepige synes jeg heller ikke er en løsning med de vejrtrækningsproblemer, og den hyppighed og mængde af medicin Elias skal have!
Ved at tilbyde os en plads som kommunen udemærket godt vidste vi ikke kunne tage i mod (de var informeret om hans problemer, og at han er frarådet at færdes i hjem med dyr/røg pga. vejrtrækningen) har de nu opfyldt deres pasningsgaranti, og kan ikke længere garantere at vi får en plads fra behovsdato

Så nu står vi her, uden mulighed for pasning af Elias pr. 1/10, og jeg aner simpelthen ikke hvad vi skal gøre!!
De lød ikke videre optimisktiske ang. en plads, da der vidst er en del i det diskrikt som enten er rygere eller har husdyr...
Anmeld