Hjælp - hvad gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2014

Blop2

Troldemommi skriver:

Jeg handler også mest i rema og i vores rema har de en kundevogn med babyindsats i, det er en rød "bakke" baby kan ligge i, rigtig smart, men nu ved jeg ikke om det kun er i nogle Remaer der har sådan en.

Monica

Har kigget efter sådan en vogn i den Rema1000, men sådan en kan jeg nemlig desværre ikke finde;o(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

WilliamDSTN

Blop2 skriver:

Vi har lige fået barn nummer to. 

Jeg handler ind engang om ugen.

jeg har hende med i autostolen, men mange steder har de ikke vogne med babystol i. Jeg kan jo ikke sætte autostolen ned i vognen, da jeg så ingen varer kan have.

hvad Søren gør i andre, nogle gode råd?

En babysele

Anmeld

27. august 2014

Troldemommi

Blop2 skriver:

Har kigget efter sådan en vogn i den Rema1000, men sådan en kan jeg nemlig desværre ikke finde;o(

Så må du bare handle i Rema 1000 i Balle Kirkeby ved Silkeborg

Monica

Anmeld

27. august 2014

Kay

jeg gik en tur med barnevognen hver 2. dag og handlede hvad der kunne være under... så fik jeg også motion... 

nu og når jeg snart føder så handler vi hos nemlig.dk... så bliver det hele bragt til døren 

Anmeld

27. august 2014

Blop2

Troldemommi skriver:

Så må du bare handle i Rema 1000 i Balle Kirkeby ved Silkeborg

Monica

Hehe, lidt langt når man bor i en lille by 20 km. nord for Aalborg

Anmeld

27. august 2014

Blop2

Kay skriver:

jeg gik en tur med barnevognen hver 2. dag og handlede hvad der kunne være under... så fik jeg også motion... 

nu og når jeg snart føder så handler vi hos nemlig.dk... så bliver det hele bragt til døren 

Gik lige ind og kiggede på det der Nemlig.com, det ser da super smart ud, og der er også billige varer så vi alle sammen kan være med.

Har du nogen fornemmelse af hvad det koster at få bragt ud? der står jo FRA 9 kr....

Tror lige jeg vil vise min mand det, for det kan da nærmest ikke blive nemmere og så sparer man også benzin.

Så er det kun bleer jeg skal ud at kører efter;o)

Anmeld

27. august 2014

Lililili

Troldemommi skriver:

Jeg handler også mest i rema og i vores rema har de en kundevogn med babyindsats i, det er en rød "bakke" baby kan ligge i, rigtig smart, men nu ved jeg ikke om det kun er i nogle Remaer der har sådan en.

Monica

Det kun nogle remaer, vores har i alt fald ikke. Men smart 

Anmeld

27. august 2014

Kay

Blop2 skriver:

Gik lige ind og kiggede på det der Nemlig.com, det ser da super smart ud, og der er også billige varer så vi alle sammen kan være med.

Har du nogen fornemmelse af hvad det koster at få bragt ud? der står jo FRA 9 kr....

Tror lige jeg vil vise min mand det, for det kan da nærmest ikke blive nemmere og så sparer man også benzin.

Så er det kun bleer jeg skal ud at kører efter;o)

Ja 9 op til 29 kr mener jeg det er

Vi er så glade for dem, og hvis der er noget der er den mindste smule utilfredsstillede ringer vi der ind og de kompensere 

Elsker at jeg kan sidder i ro og mag og lave madplan , der er ikke noget med glemt indkøbsseddel  og altid friske vare

Jeg har bestilt til i dag og får 2 gavekort med af 100 kr til nye medlemmer

Anmeld

27. august 2014

Blop2

Kay skriver:

Ja 9 op til 29 kr mener jeg det er

Vi er så glade for dem, og hvis der er noget der er den mindste smule utilfredsstillede ringer vi der ind og de kompensere 

Elsker at jeg kan sidder i ro og mag og lave madplan , der er ikke noget med glemt indkøbsseddel  og altid friske vare

Jeg har bestilt til i dag og får 2 gavekort med af 100 kr til nye medlemmer

Har desværre fundet ud af, at de ikke kører i vores by - mega øv. Ville ellers gerne have handlet der;o( 

kender du til andre hjemmesider, som gør det samme, som kører i 9362?

Anmeld

27. august 2014

Kay

Blop2 skriver:

Har desværre fundet ud af, at de ikke kører i vores by - mega øv. Ville ellers gerne have handlet der;o( 

kender du til andre hjemmesider, som gør det samme, som kører i 9362?

Ved der findes flere men hvor de køre ved jeg ik... prøv at Google dagligvare på nettet.  Eller noget i den retning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.