Hjælp - hvad gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
20 svar
11 synes godt om
27. august 2014

Blop2

Vi har lige fået barn nummer to. 

Jeg handler ind engang om ugen.

jeg har hende med i autostolen, men mange steder har de ikke vogne med babystol i. Jeg kan jo ikke sætte autostolen ned i vognen, da jeg så ingen varer kan have.

hvad Søren gør i andre, nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

Lililili

På de fleste vogne, kan autostolen stå på håndtag og udslået børnesæde. Tillykke med den lille. 

Anmeld

27. august 2014

vitapigen

Jeg gør også ligesom LiLyKa

Anmeld

27. august 2014

Blop2

LiLyKa skriver:

På de fleste vogne, kan autostolen stå på håndtag og udslået børnesæde. Tillykke med den lille. 

Er det kun på de vogne hvor ryggen på børnesædet er helt flat? Eller os på dem, hvor der nærmest er sådan en knage?

Anmeld

27. august 2014

Lililili

Blop2 skriver:

Er det kun på de vogne hvor ryggen på børnesædet er helt flat? Eller os på dem, hvor der nærmest er sådan en knage?

Remas er super gode, der slår man sædet ud og så passer autostolen rigtig godt. De behøves ikke være flade,  Nettos er de eneste, jeg ikke syntes er så gode til det. Men man skal selvfølgelig være der hele tiden, vognene er jo ikke lavet til det, så sikkerheden står man selv for 

Anmeld

27. august 2014

FruK

Vær ekstra opmærksom hvis der ikke er en knage! Da min søn var lille faldt stolen ned fra en vogn uden knage, fordi den lige så stille var gledet til siden, da jeg kørte med vognen. 

Efter det, har jeg ikke sat nogen af dem på håndtaget af vognen. 

Anmeld

27. august 2014

Blop2

LiLyKa skriver:

Remas er super gode, der slår man sædet ud og så passer autostolen rigtig godt. De behøves ikke være flade,  Nettos er de eneste, jeg ikke syntes er så gode til det. Men man skal selvfølgelig være der hele tiden, vognene er jo ikke lavet til det, så sikkerheden står man selv for 

Ej er det rigtigt? Hvor lækkert.........

Plejer nemlig, at handle i Rema1000 bruger nemlig deres bleer o.s.v. Men har ikke været der de sidste par uger, da hun jo ville fylde hele vognen.

Der vil jeg helt sikkert handle igen i næste uge, og prøve det med at sætte autostolen ovenpå barnesædet.

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

27. august 2014

Ciss

Jeg brukte en Moby wrap riktig meget.

http://www.mobywrap.com/mw/wrap-originals

Ekstremt praktisk i mange situationer og faktisk også veldig hyggelig.

Der findes et utal af forskellige mærker og modeller. Har bare linket til den, jeg selv havde, for den var jeg super glad for.

Anmeld

27. august 2014

Troldemommi

Blop2 skriver:

jeg har hende med i autostolen, men mange steder har de ikke vogne med babystol i. Jeg kan jo ikke sætte autostolen ned i vognen, da jeg så ingen varer kan have.

Jeg handler også mest i rema og i vores rema har de en kundevogn med babyindsats i, det er en rød "bakke" baby kan ligge i, rigtig smart, men nu ved jeg ikke om det kun er i nogle Remaer der har sådan en.

Monica

Anmeld

27. august 2014

Frk_Louise

Blop2 skriver:

Jeg tænkte også lige umiddelbart på en bæresele af en slags  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.