Reserve bedstemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
suanne85 skriver:

Ja, er bare dårlig til at formulere sådan noget hehe.

Men skal vel også være en alderes et el andet, ved det sgu ikke, er ikke inde i de ting

Fortæl om Jer som famlie, hvorfor I gerne vil have en reservebedste. nævn nogle af de ting der er vigtige for dig... om de "krav" du har... skal der hentes i institution nogen gange? hvor mange gange om ugen/måneden? den slags... evt. røg- dyrefrit hjem... adgang til bil? alderen tror jeg er ligemeget, hvis du skriver RESERVEBEDSTE søges... forhåbentlig er der en masse der henvender sig, så I kan "vælge og vrage"
sådan noget forestiller jeg mig!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Vingummien

Caroline86 skriver:

Fortæl om Jer som famlie, hvorfor I gerne vil have en reservebedste. nævn nogle af de ting der er vigtige for dig... om de "krav" du har... skal der hentes i institution nogen gange? hvor mange gange om ugen/måneden? den slags... evt. røg- dyrefrit hjem... adgang til bil? alderen tror jeg er ligemeget, hvis du skriver RESERVEBEDSTE søges... forhåbentlig er der en masse der henvender sig, så I kan "vælge og vrage"
sådan noget forestiller jeg mig!?

Ja, må prøve hehe. og hvis ingen kontakter var det nok formuleret forkert

Anmeld

19. august 2009

sarahb

er der ikk sådan en organisatio der formidler det ud.. ligesom ælde venner osv..

Anmeld

19. august 2009

Vingummien

sarahb skriver:

er der ikk sådan en organisatio der formidler det ud.. ligesom ælde venner osv..

Jov, men mener det koster eller også så skal man være alene med barnet

Anmeld

19. august 2009

sarahb

kbh kommune har reservebedster mon de ikk også har oppe ved jer.
Prøv at google resrvebedste også din by

Anmeld

19. august 2009

Vingummien

sarahb skriver:

kbh kommune har reservebedster mon de ikk også har oppe ved jer.
Prøv at google resrvebedste også din by

Fandt lige lidt, men det jeg har tænkt på er en der gør det for hyggen og ikke for pengene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.