Reserve bedstemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.597 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. august 2009

Vingummien

Eller hvad i vælger at kalde det.

Nogen der har erfaringer med det, og hvordan foregår det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Mira0911

Vi har en længere nede af vores vej, som er Julie's reserve bedste... Det går rigtig godt.. Hun er for hende...

Anmeld

18. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Vi har en længere nede af vores vej, som er Julie's reserve bedste... Det går rigtig godt.. Hun er for hende...

Oki, det er fordi har hørt der er nogen der søger efter det på nettet el hænger en seddel op i den lokale butik.

Har bare tænkt over det, men ved ikke lige hvordan vi skal gøre.

Det er fordi at Franks forælde de bor i den modsatte ende af landet så dem ser vi ikke så tit. Min forældre selvom de bor tæt på ser vi heller ikke så tit, dels fordi min mor er syg. Så syntes ligesom der mangler det der hygge som der er med dem

Anmeld

18. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Oki, det er fordi har hørt der er nogen der søger efter det på nettet el hænger en seddel op i den lokale butik.

Har bare tænkt over det, men ved ikke lige hvordan vi skal gøre.

Det er fordi at Franks forælde de bor i den modsatte ende af landet så dem ser vi ikke så tit. Min forældre selvom de bor tæt på ser vi heller ikke så tit, dels fordi min mor er syg. Så syntes ligesom der mangler det der hygge som der er med dem

Jeg vil nok smide en annonce i avisen....

Anmeld

18. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Jeg vil nok smide en annonce i avisen....

Ja, men hvad søren skal man dog skrive i den

Anmeld

18. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Ja, men hvad søren skal man dog skrive i den

Ja det er jo lige det... Kan ikke lige komme på noget...

Anmeld

18. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min kæreste og hans 2 brødre havde en reservebedste da de var små (det sjove er så, at Daniels storebror nu er forlovet med deres reservebedstes biologiske barnebarn )
Jeg tror også jeg ville sætte en annonce i avisen.. hvad man skal skrive!? hmm... skriv hvad der er vigtigt for dig i forhold til en reservebedste! hvilke kvaliteter han/hun skal have.. hvad du "forventer" af ham/hende... sådan noget! og så ellers et billede af guldklumpen som ingen kan stå for

Anmeld

18. august 2009

Vingummien

Caroline86 skriver:

Min kæreste og hans 2 brødre havde en reservebedste da de var små (det sjove er så, at Daniels storebror nu er forlovet med deres reservebedstes biologiske barnebarn )
Jeg tror også jeg ville sætte en annonce i avisen.. hvad man skal skrive!? hmm... skriv hvad der er vigtigt for dig i forhold til en reservebedste! hvilke kvaliteter han/hun skal have.. hvad du "forventer" af ham/hende... sådan noget! og så ellers et billede af guldklumpen som ingen kan stå for

tror du ikke billed er for  meget, vil jo nødig tiltrække trælse folk

Anmeld

18. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
suanne85 skriver:

tror du ikke billed er for  meget, vil jo nødig tiltrække trælse folk

tror ikke der er nogen træls folk der vender tilbage på den slags annoncer... ikke nogen du ikke kan "spotte" under samtaler i hvert fald... men hvis du ikke har det godt med at sætte billede i, skal du bestemt ikke gøre det!
Det er vist også dyrere hvis man skal have billede i, så måske et "skrevet billede" er hvad de må nøjes med indtil de henvender sig til Jer

Anmeld

18. august 2009

Vingummien

Caroline86 skriver:

tror ikke der er nogen træls folk der vender tilbage på den slags annoncer... ikke nogen du ikke kan "spotte" under samtaler i hvert fald... men hvis du ikke har det godt med at sætte billede i, skal du bestemt ikke gøre det!
Det er vist også dyrere hvis man skal have billede i, så måske et "skrevet billede" er hvad de må nøjes med indtil de henvender sig til Jer

Ja, er bare dårlig til at formulere sådan noget hehe.

Men skal vel også være en alderes et el andet, ved det sgu ikke, er ikke inde i de ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.