Hvordan vidste I, at I ville have børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2014

Isabella_mor

Første gang var jeg helt vild, vi skulle bare have barn og bla bla bla, jeg ville så gerne prøve, og vi havde på det tidspunkt været sammen i 4 år, så jeg følte at det var tid. 

Så efter lidt prikken fik jeg overtalt min kæreste, og jeg testede positiv 14 dage efter, der var så allerede gevinst da vi besluttede os for at nu skulle det være.

Her anden gang var det faktisk omvendt. Her var det min kæreste der skulle overtale mig med en lillebror/søster. Forståeligt nok, han bliver 37 næste gang og han ville gerne at vi fik en søster el bror til Villads inden han bliver for gammel og inden aldersforskellen på ungerne blev for stor. Og nu har jeg så termin med lillebror om 5 uger. 

Og NU ved jeg bare, at vi skal IKKE have flere børn.! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

Isabella_mor

Dobbelt indlæg

Anmeld

26. august 2014

lineog4

Børn hmm det var bare noget man vel skulle have - har aldrig haft den store skrukhed, men vidste jeg nok ville ønske børn på er tidspunkt. Tror faktisk ikke jeg havde tænkt over det, hvis ikke det var fordi min kæreste som havde et barn ikke ønskede flere. Så måtte jeg overveje den situation og kunne sige med sikkerhed jeg ikke definitivt kunne vælge børn fra. Til historien hører han gik med til at vi i fremtiden skulle have et barn og med armen om på ryggen fordi jeg ikke ville have et enebarn.

Jeg tror så aldrig vi var kommet i gang hvis ikke jeg var blevet gravid på p-piller med vores første. Og skal siges det var da sindsyg skræmmende, og jeg havde ingen ide om hvad det betød at få sådan en lille størrelse, for min skyld kunne det være en kattekilling jeg havde i maven. Og jeg glædede mig ikke til en baby for anede ikke hvad en baby var, men kunne da som dig nyde at gøre klar (med de få penge vi havde), lære tekster på godnatsange og og og men glædede mig ikke til jeg havde baby i armene det var faktisk bare lidt skræmmende.

og som punktum på min historie, jeg er nu mor til 4 med den kæreste som nu er blevet min mand, jeg elsker at være mor det er for mig meningen med livet. Jeg synes stadig det er skønt at "gøre klar" men nu ved jeg også hvad det betyder at have børnene i armene.

pøj pøj

Anmeld

26. august 2014

Vaya

Ih tusind tak for jeres svar, det giver virkelig ro i sjælen, at andre også har været nervøse og haft deres forbehold 

Det er så underligt at gå og se frem til noget, som man slet ikke aner, hvad er... Altså jeg ved jo godt det er et barn, men tror bare slet ikke, jeg kan begribe, hvad det betyder, før jeg er der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.