G test :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2014

Kærlighediminmave

friis skriver:

Jamen jeg har helt hen i vejret cykluser , og denne er i dag på dag 59! 

Så jeg ved det faktisk ikke , derfor også den usikkerhed 

Jeg krydser så meget fingre for dig! Jeg er selv på dag 51 og går bare og venter, testen er desværre stadig negativ for mit vedkommende

har du haft nogle symptomer? Og ved du hvor langt du ville være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

friis

Skrukkeluk skriver:

Jeg krydser så meget fingre for dig! Jeg er selv på dag 51 og går bare og venter, testen er desværre stadig negativ for mit vedkommende

har du haft nogle symptomer? Og ved du hvor langt du ville være?

De sidste par måneder har cyklusen været på 38-40 dage , så at den pludselig er på 59 ind til videre er lidt underligt .. 

Jeg har niv i underlivet hvis jeg laver en hurtig bevægelse eller nyser , og har haft en del små kvalme på de sidste , men det kan jo være hvad som helst

øv , plejer dine cykluser være så lange ? 

Anmeld

26. august 2014

Kærlighediminmave

friis skriver:

De sidste par måneder har cyklusen været på 38-40 dage , så at den pludselig er på 59 ind til videre er lidt underligt .. 

Jeg har niv i underlivet hvis jeg laver en hurtig bevægelse eller nyser , og har haft en del små kvalme på de sidste , men det kan jo være hvad som helst

øv , plejer dine cykluser være så lange ? 

Okay vi håber der er noget så!

Jeg døjede sidste uge med enormt træthed (faldte i søvn på jobbet) mens lignende smerter efter at jeg fik sindsygt ondt (håber på det var implantations smerter da jeg havde meget ondt i venstre side ugen før det igen) og så har jeg haft enormt ømme brystvorter i ca 4 dage men det er forsvundet igen:/ har bare sådan en konstant trykken nederst i maven:/

sidste cyklus var på 42 dage og ja nu er den 50+ :/ har en tid ved lægen fredag så håber i det mindste at mens holder sig væk indtil da

Anmeld

26. august 2014

crish89

friis skriver:

Tog en almindelig mere for lidt siden , kan stadig godt se den anden streg . Men tænker bare den burde være mere tydelig hvis der var noget at komme efter 

Er spændt på den digitale , når den kommer 

Synes den ser fint tydelig ud de plejer jo at sige en streg er en streg, der skal bare være farve i. Jeg tør godt sige tillykke.. Lægen sagde til mig, at nogen slet ikke tester 100% tydelige teste, det kommer an på hvor højt hcg man får.

Anmeld

26. august 2014

MariaMami

friis skriver:

Cyklus dag 57 

Kunne der mon være noget her ? 

Tror jeg fiser afsted og henter en clear blue .

Sådan så min også ud da jeg blev gravid første gang og testede få dage efter forventet mens. Jeg kunne liiiiige ane en streg, og en streg var det og jeg testede to dage efter hvor den så var blevet tydeligere og dagen efter igen var den helt tydelig! og det er også en streg du har dig der! Tror det er i orden med et Tillykke!

Anmeld

26. august 2014

friis

Tror desværre ikke på det før der står "gravid" på den digitale , med sådan en fesen streg .. Den kom desværre ikke med posten i dag . Så snupper ens almindelig i morgen tidlig og ser om der stadig er en lille streg 

Anmeld

27. august 2014

Victoria's'mor

friis skriver:

Tror desværre ikke på det før der står "gravid" på den digitale , med sådan en fesen streg .. Den kom desværre ikke med posten i dag . Så snupper ens almindelig i morgen tidlig og ser om der stadig er en lille streg 

Er der noget nyt 

Anmeld

27. august 2014

Miss Church

friis skriver:

Jeg synes nu den ser positiv ud 

Anmeld

28. august 2014

Louise-Nicki-buddi

Ser positiv ud for mig 

Anmeld

29. august 2014

anja89

friis skriver:

Cyklus dag 57 

Kunne der mon være noget her ? 

Tror jeg fiser afsted og henter en clear blue .

Kan klart se nr 2 streg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.