Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Cyklus dag 57
Kunne der mon være noget her ?
Tror jeg fiser afsted og henter en clear blue .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
friis skriver: Cyklus dag 57 Kunne der mon være noget her ? Tror jeg fiser afsted og henter en clear blue .
ser tydeligt streg nummer 2
men ja, hent en clearblue, dem kan man da ikke fejllæse
frkanonym skriver: ser tydeligt streg nummer 2 men ja, hent en clearblue, dem kan man da ikke fejllæse
Næ det må vi jo så se
Har snart mistet håbet på det efter 9 måneders forsøg - så det ville da overraske mig meget hvis den var der
Jeg kan godt se stregen. Tror helt sikkert den er god nok.
Er spændt på update når du har taget en mere.
Jeg kan også ane en streg..venter også spændt på Update ! Jeg er også ved at miste håbet om at blive gravid, vi har prøvet i 23 måneder
friis skriver: Næ det må vi jo så se Har snart mistet håbet på det efter 9 måneders forsøg - så det ville da overraske mig meget hvis den var der
jeg tror bestemt, den er der
Tullemulle skriver: Jeg kan også ane en streg..venter også spændt på Update ! Jeg er også ved at miste håbet om at blive gravid, vi har prøvet i 23 måneder
Ej hvor surt altså .. Har i været videre med det ?
Ser også noget Men ville også købe en clearblue
friis skriver: Ej hvor surt altså .. Har i været videre med det ?
Ja det er rigtig surt Ja vi brude nok få noget hjælp, men jeg tror bare jeg giver det en måned til..og hvis det ikke lykkes i næste måned så må vi tage imod noget hjælp
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128