Lus i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.731 visninger
17 svar
20 synes godt om
24. august 2014

A. Nonymsen

Mit barn har fået lus 

Må h*n godt komme i vuggestue? Tænker bare det kan blive mange sygedage hvis det er lus i institutionen, og man skal holde barnet hjemme hver gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2014

PernilleogLouis

A. Nonymsen skriver:

Mit barn har fået lus 

Må hun godt komme i vuggestue? Tænker bare det kan blive mange sygedage hvis det er lus i institutionen, og man skal holde barnet hjemme hver gang?

hvis barnet er blevet behandlet og der ikke er lus så må man godt ellers må man selvfølgelig ikke

Anmeld

24. august 2014

A. Nonymsen

PernilleogLouis skriver:

hvis barnet er blevet behandlet og der ikke er lus så må man godt ellers må man selvfølgelig ikke

Vi har først opdaget det her til aften så kan af gode grunde ikke behandle andet end at kæmme før imorgen

Anmeld

24. august 2014

LinLin

A. Nonymsen skriver:

Mit barn har fået lus 

Må h*n godt komme i vuggestue? Tænker bare det kan blive mange sygedage hvis det er lus i institutionen, og man skal holde barnet hjemme hver gang?

Gå på apoteket i morgen når de åbner og køb noget lusemiddel,giv hende en behandling og så må hun komme afsted

Anmeld

24. august 2014

A. Nonymsen

LinLin skriver:

Gå på apoteket i morgen når de åbner og køb noget lusemiddel,giv hende en behandling og så må hun komme afsted

Ja det kunne jeg selvfølgeligt... Årh mand hader lus, kan bare huske det fra jeg selv var barn...

Anmeld

24. august 2014

PernilleogLouis

A. Nonymsen skriver:

Vi har først opdaget det her til aften så kan af gode grunde ikke behandle andet end at kæmme før imorgen

Ja øv - og husk at sig det i ins så de er opmærksomme på det så alle andre også kan holde øje med deres børn

Anmeld

24. august 2014

LinLin

A. Nonymsen skriver:

Ja det kunne jeg selvfølgeligt... Årh mand hader lus, kan bare huske det fra jeg selv var barn...

Adam havde dem med hjem fra bhv før sommerferien var så "heldig" at få dem også!

Mindes også bare jeg havde dem 25 gange i folkeskolen

Anmeld

24. august 2014

modesty

A. Nonymsen skriver:

Mit barn har fået lus 

F*ck, hvor ville jeg blive sur, hvis en forælder sendte barn med lus afsted til min søns BH. De smitter jo som ind i H, så nej - selvfølgelig ikke. 

Anmeld

24. august 2014

Soffy27

Ville sørme også blive gal hvis jeg fandt ud af en forældre bevidst havde sendt et barn i institution med lus.. Det er et helvede at komme af med igen og det koster mange penge.. Det er så unfair overfor forældre der husker at kæmme og som behandler - spild af tid og spild af penge..

Anmeld

24. august 2014

esiuol22

Ville sørme også blive gal hvis jeg fandt ud af en forældre bevidst havde sendt et barn i institution med lus.. Det er et helvede at komme af med igen og det koster mange penge.. Det er så unfair overfor forældre der husker at kæmme og som behandler - spild af tid og spild af penge..

Tråd starter har ikke opfundet lus, og selv om man kigger jævnligt efter former de sig pænt hurtigt. ikke sagt at det er ok at sende af sted med, lige som ved sygdom hvor man skal holde hjemme for ikke at overfører til andre. Men syntes det er lidt hurtigt at antage folk ikke holder øje med det og dermed får lus, hun har jo fundet ud af det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.