Jeg er så gal og på grænsen til et hysterisk anfald... (tænger til at komme af med det... da jeg ikke mener min mand skal overfaldes af en gal kvinde...
)
Jeg er simpelthen så træt af min svigermor, min treårige datters farmor...
Ved slet ikke hvor jeg skal begynde... hun lader vores datter tørre sig selv efter wc-besøg... (Hun er helt rød og ked hver gang hun kommer hjem, efter at havde sovet hos farmor, og min mand har haft samtalen med sin mor, hvor hun lovede at det var ikke et problem, selvfølgelig ville hun tørre hende fremover.)
Hun børster IKKE hendes tænder, men lader vores datter (som sagt hun er tre år), gøre det selv... ??? (Den samtale har også været oppe før...)
og i dag da manden og jeg kommer og henter har hun KLIPPET hendes pandehår...!!!
(Hun skal have taget billeder i børnehaven i morgen, og nu ligner hun simpelthen noget der er løgn...)!!!!!! 
Og ikke nok med det, så brokker pigebarnet sig over at vi skal børste hendes tænder for det gør farmor ikke...
Da jeg kommer hende i bad (efter mislykked forsøg på at redde hendes pandehår, med en ny frisure...
) skriger hun da jeg skal vaske hende mellem benene... og minsandten om ikke hun er helt rød...
Jeg siger til manden at jeg synes han bør ringe og tage, en alvorlig snak med sin mor, for det kan ikke være rigtigt hun ikke har fattet de andre gange det blevet sagt... SAMT MAN KLIPPER DA IKKE ANDRE BØRNS HÅR???!!!
(Sagde det på en pænere måde...)
Han siger bare "Hun skal bare ikke hjem til min mor mere" Jeg må siger jeg er på grænsen til at være HELT enig... men omvendt elsker vores datter at være hos sin farmor (og være centrum uden lillesøster.) så synes også det ville være helt vildt synd hvis hun ikke længere får den mulighed, pga. hendes farmor ikke bruger sit hoved, og min mand ikke gider tage det op med hende, under fire øjne...
Er det mig der er helt galt på den??? hvad ville i gøre??? Er så ulykkelig over jeg nu skal give 280kr for et foto jeg har meldt hende til, når hendes pandehår nu ligner noget der er løgn...
(Må sige vi ikke skal have de billeder alligevel...) Planen var jo ellers at hele familien skulle have et billede hver, af hende.