Jeg må nok skuffe jer :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2014

Hullabullabulla

grinny skriver:

Blev undersøgt for 3 år siden og fejler ikke noget, det er desværre min kære kæreste der er "problemet"

Der kan bare godt være sket en del på 3 år..

Det er bare meget typisk for PCO piger, at have positive æl test mange dage i træk, da PCO piger producerer for meget lh hormon som testene måler på..

Men jeg vil tro at trianglen vil tage blodprøver på dig også - jeg har begge gange vi har skulle starte i behandling fået taget blodprøver for at måle hormonniveauet.

Håber det bedste for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2014

grinny

KBN88 skriver:

Der kan bare godt være sket en del på 3 år..

Det er bare meget typisk for PCO piger, at have positive æl test mange dage i træk, da PCO piger producerer for meget lh hormon som testene måler på..

Men jeg vil tro at trianglen vil tage blodprøver på dig også - jeg har begge gange vi har skulle starte i behandling fået taget blodprøver for at måle hormonniveauet.

Håber det bedste for jer

Men i alle andre cyklusser har jeg fået en dag, måske to dage med positiv test og så negativ igen, kan det virkelig ændre sig så meget fra sidste cyklus og til denne? 

Men ja er rimelig sikker på at jeg skal have taget blodprøverne derinde 

Anmeld

24. august 2014

LilleLene

grinny skriver:

Valmed idag var negativ og mine ÆL teste er også helt negative nu. Synes det er voldsomt at have positiv ÆL test siden d. 18 til og med igår, men nu er den altså negativ.

Jeg har mistet håbet på en graviditet og er nu mere bange for at min krop er endnu mere forvirrende end hvad jeg troede  

Nu må det bare godt blive d. 15/9 så vi kan komme ind til trianglen og komme videre 

har du taget mere end den ene test ??
kan jo være der er fejl på den

Anmeld

24. august 2014

grinny

LilleLene skriver:

har du taget mere end den ene test ??
kan jo være der er fejl på den

Har kun taget den ene idag, gemmer den anden hvis mens ikke kommer

Anmeld

24. august 2014

Hullabullabulla

grinny skriver:

Men i alle andre cyklusser har jeg fået en dag, måske to dage med positiv test og så negativ igen, kan det virkelig ændre sig så meget fra sidste cyklus og til denne? 

Men ja er rimelig sikker på at jeg skal have taget blodprøverne derinde 

Har ikke så meget forstand på det - det er også en mulighed at du har produceret ekstremt meget lh hormon i denne cyklus, eller også har du været gravid og har haft/får en bio.. Det er ikke til at sige

Krydser alt hvad jeg kan for dig

Anmeld

24. august 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

øv altså...

men du hoppede jo på manden mens du havde de der møg positive æg-test, så der er jo mulighed for at den er der, men at du har ægløsning meget sent!!!!!  

igen, min mand havde ( ifølge sædtest ) en fuldstændig håbløs sæd, men han har trods alt gjort mig gravid naturlig 2 gange!! ( første endte i MA ) så jeg krydser og siger at mirakler KAN ske, også flere gange... 

tænker på dig 

Anmeld

24. august 2014

LilleLene

grinny skriver:

Har kun taget den ene idag, gemmer den anden hvis mens ikke kommer

Hvornår skulle den komme ?

alt hvad jeg kan

Anmeld

24. august 2014

Christine

grinny skriver:

Valmed idag var negativ og mine ÆL teste er også helt negative nu. Synes det er voldsomt at have positiv ÆL test siden d. 18 til og med igår, men nu er den altså negativ.

Jeg har mistet håbet på en graviditet og er nu mere bange for at min krop er endnu mere forvirrende end hvad jeg troede  

Nu må det bare godt blive d. 15/9 så vi kan komme ind til trianglen og komme videre 

Godt at der ikke er så lang tid til den 15.

Anmeld

24. august 2014

Babydrøm

grinny skriver:

Anmeld

24. august 2014

grinny

KBN88 skriver:

Har ikke så meget forstand på det - det er også en mulighed at du har produceret ekstremt meget lh hormon i denne cyklus, eller også har du været gravid og har haft/får en bio.. Det er ikke til at sige

Krydser alt hvad jeg kan for dig

Nej hvis bare det var så nemt at man kunne sige at det var det ene eller det andet 

Livet er uretfærdigt til tider 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.