Jeg må nok skuffe jer :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.775 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. august 2014

grinny

Valmed idag var negativ og mine ÆL teste er også helt negative nu. Synes det er voldsomt at have positiv ÆL test siden d. 18 til og med igår, men nu er den altså negativ.

Jeg har mistet håbet på en graviditet og er nu mere bange for at min krop er endnu mere forvirrende end hvad jeg troede  

Nu må det bare godt blive d. 15/9 så vi kan komme ind til trianglen og komme videre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2014

Trekløver(:

grinny skriver:

Valmed idag var negativ og mine ÆL teste er også helt negative nu. Synes det er voldsomt at have positiv ÆL test siden d. 18 til og med igår, men nu er den altså negativ.

Jeg har mistet håbet på en graviditet og er nu mere bange for at min krop er endnu mere forvirrende end hvad jeg troede  

Nu må det bare godt blive d. 15/9 så vi kan komme ind til trianglen og komme videre 

Anmeld

24. august 2014

esioul

grinny skriver:

øv altså.

Det må næsten have været en bio 

Anmeld

24. august 2014

grinny

esioul skriver:

øv altså.

Det kan godt være det har været en bio, bløder ikke endnu, men har mens smerter som normalt

Anmeld

24. august 2014

May86

esioul skriver:

øv altså.

Ja, det kunne godt lyde sådan 

Øv 

Anmeld

24. august 2014

esioul

grinny skriver:

Det kan godt være det har været en bio, bløder ikke endnu, men har mens smerter som normalt

havde lige håbet du slap for at skulle have hjælp

Anmeld

24. august 2014

Leonora

Søde dig - du skuffer ingen mennesker..
Du må ikke være så hård ved dig selv.
Jeg er helt sikker på at du nok skal blive gravid igen.

Op med humøret.
1000 tanker Louise

Anmeld

24. august 2014

Hullabullabulla

grinny skriver:

Er du egentlig blevet undersøgt for PCO?

Anmeld

24. august 2014

Mami

Årh nej 

Jeg krydser for du snart er gravid igen

Anmeld

24. august 2014

grinny

KBN88 skriver:

Er du egentlig blevet undersøgt for PCO?

Blev undersøgt for 3 år siden og fejler ikke noget, det er desværre min kære kæreste der er "problemet"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.