At finde knogler i haven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2014

Emilie91

Der var på et tidspunkt det der politistationen på tv. Og der var også nogle håndværkere som havde tilkaldt politi til en byggeplads fordi de havde fundet knogler. Så tror det er ganske normalt at man lige forsikre at man ikke har smidt et mord-bevis ud  

Men sikke en klam oplevelse. Man kan da ikke undgå at blive lidt skræmt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2014

-Sigrid-

Jeg tror hellere jeg vil være til grin hundrede gange på politistationen end en eneste gang måske ødelægge et bevis i en (gammel) sag om en død person 

Satser på at der er nogen som i kærlighed har begravet deres kæledyr 

Anmeld

23. august 2014

-Sigrid-

Jeg tror hellere jeg vil være til grin hundrede gange på politistationen end en eneste gang måske ødelægge et bevis i en (gammel) sag om en død person 

Satser på at der er nogen som i kærlighed har begravet deres kæledyr 

Anmeld

24. august 2014

EAF

Noget nyt i mysteriet? 

Anmeld

24. august 2014

Kay

Mener altså at kunne huske at hvis du finder knogler og er i tvivl så skal du ringe til politiet... det er jo bare at ringe 114 og fortælle dem det som det er 

Anmeld

24. august 2014

aarhusmor

Anonym skriver:

Hvad mener du hvis du sammenligner billederne med det billed jeg satte op ? Jeg synes ikke det ligner de dyr? 

Jeg er enig, jeg syntes ikke det lignede de dyr. Men der er jo flere dyr vi ikke har tjekket og du har heller ikke målt længden på dine knogler. Men jeg ville gå til politiet

Anmeld

24. august 2014

Anonym trådstarter

SummaSummarum skriver:

Noget nyt i mysteriet? 

Skal nok give en Update når jeg ved mere  Men ringer Kl 9. Til den lokale station.

Anmeld

24. august 2014

Anonym trådstarter

UPDATE ! 

ringede til politiet, og fik pænt at vide, at når knoglerne er ældre (hvilket de her vist er), så gør man ikke en stor sag ud af det. 

Jeg skal vente til i morgen og så tage dem med op på den lokale station, så tager de stilling til hvad der bør gøres. Hun lød lidt som om det var spild af hendes tid, eftersom jeg jo ikke vidste hvad de var fra.  Suk. 

Anmeld

24. august 2014

EAF

Anonym skriver:

UPDATE ! 

ringede til politiet, og fik pænt at vide, at når knoglerne er ældre (hvilket de her vist er), så gør man ikke en stor sag ud af det. 

Jeg skal vente til i morgen og så tage dem med op på den lokale station, så tager de stilling til hvad der bør gøres. Hun lød lidt som om det var spild af hendes tid, eftersom jeg jo ikke vidste hvad de var fra.  Suk. 

Øv at møde sådan en stemning, men nu har du gjort hvad du kunne og næste skridt er så at tage derop med knoglerne. 

Anmeld

24. august 2014

TNBC

Anonym skriver:

UPDATE ! 

Undskyld, men jeg vil sku blive fornærmet over sådan en behandling. 

Og hvad så hvis de er ældre, hvis det er menneskeknogler, kan det jo være at det kan hjælpe med en opklaring om hvad der er sket med en person. 

Tag op på stationen og så kan de fortælle dig hvad det er. Håber selvfølgelig ikke at det er menneske, men jeg synes det er lidt ondt at sige at fordi de er ældre vil de ikke gøre mere ud af sagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.