At finde knogler i haven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.237 visninger
31 svar
37 synes godt om
23. august 2014

Anonym trådstarter

Ja som overskriften jo siger, så har manden og jeg gravet i dag, og i den forbindelse har vi gravet to stk. knogler op, begge ribben.

før vi kunne grave har vi fjernet en masse beton først, (gammel beton), så altså må knoglerne være ældre.

Hvad ville i gøre??? smide dem ud? eller få den undersøgt ? (i så fald hvor kan man det, et dyrehospital???)

Det er forholdsvis små ribben, og min første tanke var at de fra en gris, eller større hund... men så siger min far (i spøg) eller et barn...  Min far kan godt have en grov humor... men det fik mig da til at tænke...

Tror at selv hvis de skulle være fra et menneske, så ville de være så gamle at man nok ikke ville gøre noget ved det alligevel??? men så føles det bare SÅ forkert at smide dem ud...  

Hvad ville i gøre???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2014

Anonym trådstarter

Ved ikke hvorfor der kom to billeder? men kan ikke slette det ene.

Anmeld

23. august 2014

Christine

Anonym skriver:

Ja som overskriften jo siger, så har manden og jeg gravet i dag, og i den forbindelse har vi gravet to stk. knogler op, begge ribben.

før vi kunne grave har vi fjernet en masse beton først, (gammel beton), så altså må knoglerne være ældre.

Hvad ville i gøre??? smide dem ud? eller få den undersøgt ? (i så fald hvor kan man det, et dyrehospital???)

Det er forholdsvis små ribben, og min første tanke var at de fra en gris, eller større hund... men så siger min far (i spøg) eller et barn...  Min far kan godt have en grov humor... men det fik mig da til at tænke...

Tror at selv hvis de skulle være fra et menneske, så ville de være så gamle at man nok ikke ville gøre noget ved det alligevel??? men så føles det bare SÅ forkert at smide dem ud...  

Hvad ville i gøre???

Uh det aner jeg ikke.. øh.. hmm. Muligvis ringe til nærmeste politistation og høre hvad de synes? Så du får ro i sindet selv, om det forhåbentlig er fra et kæledyrs begravelse. 

Det lyder altså helt vildt creepy 

Anmeld

23. august 2014

aarhusmor

Jeg ville nok ringe til det lokale politi og fortælle at jeg er i tvivl om jeg har fundet menneskeknogler eller dyreknogler.
Jeg synes det virker mistænkeligt at de kan være blevet dækket af beton???

Anmeld

23. august 2014

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jeg ville nok ringe til det lokale politi og fortælle at jeg er i tvivl om jeg har fundet menneskeknogler eller dyreknogler.
Jeg synes det virker mistænkeligt at de kan være blevet dækket af beton???

Du tror ikke de vil (grine) af det ?  Måske skulle man gå på dyrehospital ? De må da kunne sige om det fra er dyr ikke?

Anmeld

23. august 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Uh det aner jeg ikke.. øh.. hmm. Muligvis ringe til nærmeste politistation og høre hvad de synes? Så du får ro i sindet selv, om det forhåbentlig er fra et kæledyrs begravelse. 

Det lyder altså helt vildt creepy 

Jeg tænke også politiet, men det lidt flovt hvis det så "bare" er et kæledyr ikke? Bor midt i en storby (dog i lille byhus men meget lille have) og huset er næsten 100 år gammelt.

Anmeld

23. august 2014

B&J

ved ikke om billede gør dem større ind ellers for syntes de er alt for store til at være et barns.

og vil tro de er fra et eller andet dyr evt en hund der har gravet dem ned eller et det dyr. tror ikke det er menneske. og slet ikke hvis der kun var de to stk. 

Men ja jeg håber det da ikke

Anmeld

23. august 2014

SandraXOXO

Du skal altid ringe til politiet hvis du er i tvivl om det kan være menneskelige dele. Det fik vi atvide engang for længe siden da vi fandt hvad der viste sig at være ko tror jeg det var :-P

Anmeld

23. august 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Du skal altid ringe til politiet hvis du er i tvivl om det kan være menneskelige dele. Det fik vi atvide engang for længe siden da vi fandt hvad der viste sig at være ko tror jeg det var :-P

Ok så vi ikke de eneste der ringer, med et muligt kæledyrsskelet  Kan godt været man skulle give dem et kald.

Anmeld

23. august 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ved ikke om billede gør dem større ind ellers for syntes de er alt for store til at være et barns.

og vil tro de er fra et eller andet dyr evt en hund der har gravet dem ned eller et det dyr. tror ikke det er menneske. og slet ikke hvis der kun var de to stk. 

Men ja jeg håber det da ikke

De er ikke ret store, men min første tanke var også hund  Men min kære far gjorde mig dælme i tvivl. (Håber altså heller ikke de er menneskelige) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.