Anonym skriver:
Kan ikke redigere mit indlæg, mistet et barn VED SEN ABORT... Så vi har ikk haft et levende barn men det har taget meget hårdt på os alligevel...
Man kan også kalde det for ferie, og derfor jeg skrev jeg jo ikke var interesseret i at slutte forholdet, men havde brug for luft... Ved bare ikke hvordan han ville tage det, og hvordan vi skulle gøre det (økonomisk osv)
har idag foreslået noget par terapi af en art, og nævnt for ham at jeg tror at mange af vores stridigheder er pga vores tab.... Han er ikke helt sikker på han er med på den, men har foreslået at vi laver fast kæreste aften hver måned og at vi skal prøve at være glade/snakke ordentligt... Jeg har bare svært ved "bare" at være glad hvilket jeg også har fortalt ham...
Overvejer lidt om jeg skal foreslå en herre tur for ham og en kammerat bare for en weekend
En sen abort er for mig også at miste et barn og jeg mener det npr jeg skriver man kan kontakte landsforeningen ved spædbarnsdød, der er ingen nedre grænse kun den man selv sætter.
Og en del parforhold oplever netop det som du beskriver efter er tab - bare det at vide man er en smule normal kan også hjælpe
Men netop at mand og kone reagere forskelligt, er forskellige steder osv er noget de fleste af os kan nikke til i hvert fald hvis man siger inden for det første års tid.
læg hovedet i blød, kender I en med er sommerhus, nogen der skal ud og rejse hvor man måske kunne lånelejlighed eller...? Tag 2 feriedage og tag på mini ferie (i noget gratis) med dit barn i forlænget weekend og nyd dit barn gange 100 og se om det giver ikke lige giver pustet.
Anmeld