Hvad gør i i weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2014

Lilott

Her er det mig der står op både på hverdage og i weekenden Når jeg er helt udkørt tager far over, men det er kun et par gange om måneden det sker. Jeg må indrømme at det er hårdt at stå op mellem 5 og 6 hver morgen, især når vi begge to går hjemme lige i øjeblikket synes jeg jo godt at han kan tage over et par gange om ugen Men når jeg starter på studie i næste uge bliver far nødt til at tage over alle hverdage for at jeg kan nå at blive færdig og komme af sted til tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2014

blomst84

Vi skiftes  Manden sover længe om lørdagen og jeg sover længe om søndagen. Vi har 2 piger på 3 år og 1 år ��

Anmeld

23. august 2014

esiuol22

Her hjemme er det far der møder sent og aflevere, hvor jeg smutter direkte af sted. I weekenden er det også ham der står op med den lille, der dog er b menneske lige som sin mor, så ikke før kl 8 nogle gange nærmer den sig kl 10. jeg står op hvis de vækker mig,  men ja vi er vist nogle syvsovere begge børn og jeg   har en på 14år og en på 2år

Anmeld

24. august 2014

EAF

Min mand er A-menneske og jeg er udpræget B-menneske, så uanset kan jeg ikke lokke min mand til at blive i sengen til længere end senest 7.30 (idag undtagelse da vi har jetlag efter vores Grønlandstur) der sov han til 9.45 og jeg til 10.15 hvor vores søn også vågnede. Jeg går hjemme til daglig så vi sover videre når gemalen står op og tager på arbejde, vågner mellem 8-9 (dvs sønnike gør) Hvis jeg fik lov så kan jeg sove til 11.15 uden problemer. Jeg tager dog så bare over om natten ved eksempelvis næseblod, mareridt etc da jeg jo oftest er vågen der (som nu hvor tiden er 02.21) I disse dage skyldtes det dog efterdønningerne af rejsen og et pludseligt dødsfald i familien hvor hun sov ind i løbet af natten/morgenen og jeg fik følelsen igår at jeg ikke turde sove af frygt for ikke at vågne op, så det tog lidt indre overtalelse at falde i søvn for var uden tvivl træt. Apropos så skifter vores søn mellem at sove længe og vågne tidligt, så har nok arvet begge sider fra os 

Anmeld

24. august 2014

et-ønske

Mor Christa skriver:

Godmorgen :-))

jeg sad og funderede over hvad andre familier egentlig gør i weekenden - her tænker jeg især om morgenen? 

Er der en af jer, der er super morgenfrisk og står op med børnene og lader den anden sove? Eller står begge forældre op med børnene ? Hvordan gør i? :-)

må indrømme at her er det vidst mest mig der tager morgen timerne her- både i hverdagen ( farmand står op og på arbejde før vi står op ) men også i weekender.. Hvis farmand fik lov, kunne han sove til langt over middag. 

Så jeg står bare op når ungerne gør i weekenden. Jeg tror endda at hvis manden stod op med ungerne , ville jeg vågne og derfor ikke kunne sove videre - så det er super sjældent at jeg sover længe :p 

hvad med jer? Og er i fint tilfredse med jeres situationer ? :-) 

Det er nøjagtig det samme her, på alle måder

Men åhhhh jeg drømmer nu om at han en dag tilbyder at han tager dem.... Drømmer om at blive udhvilet

Anmeld

24. august 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Vi står bare op når vi vågner

Her er den yngste 6 år, og hun står op ca. kl. 8:30 i weekenderne, og kommer ind og vækker os. Og på det tidspunkt er vi veludhvilet

Hvis en af os skulle have behov for mere søvn, bliver man bare liggende indtil der bliver kaldt, at nu er der morgenmad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.