1000 tak. 
Ja tålmodighed skal der godt nok til.
Og hvor er det bare rigtigt det din overlæge har sagt.
Selvom vi via. undersøgelser ikke fejler noget, så er det sku ikke sikkert det lige et første gang vi vinder.
Synes bare det er så svært når man ingen forklaring har på noget.
Men ny behandling - nyt håb. og forhåbentlig gennem guldægget sig derinde et sted 
Nej, det eneste der var i vejen med "os", var at mine æggeledere ikke virkede. Alt andet, hormoner, æg, sæd, livmoder o.s.v., var tip top. Og alligevel tog det 4 forsøg før der var bingo. Man ved bare aldrig.
Jeg kan godt forstå at det må være vildt frustrerende ikke at have en forklaring. Vil lige indskyde at der altså ofte ER en forklaring, standard-undersøgelserne viser den bare ikke.
F.eks havde jeg en bekendt som blev ved og ved med at miste. Først ved naturlig befrugtning, derefter ved kunstig befrugtning. Til sidst fandt de frem til en læge som lavede ekstra undersøgelser på hende og fandt ud af at hendes livmodervæg ikke optog nok blod til fostret i ugerne 5-7. Så hun fik blodfortyndende i de uger, og så blev hun gravid i første forsøg.
Jeg siger ikke at yderligere undersøgelser vil vise årsagen for jer - der er jo rigtig mange ting vi bare ikke KAN undersøge for, selvom vi er nok så langt fremme teknisk. Men blot for at sige at der, måske, ligger en forklaring gemt et eller andet sted.

Anmeld