Hvad mener i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Nu har jeg hørt så mange sige at Pampers bleer er drengebleer?

Og Libero pigebleer?

Jeg synes ikke om at bruge pampers bleer, jeg synes ikke de er særlige gode, synes ikke de holder på sagerne særligt godt...

Der imod synes jeg Libero bleer er fantastiske, de holder på sagerne...

Men det er hver sin smag...

Har bare hørt så mange sige i min omgangskreds, at Pambers er drengebleer...

Andre der har hørt det og hvad mener i ?

Så er Emil en pige, han bruger Libero. Pampers sad fast i hans ædlere dele hehe. Så dem ville vi ikke bruge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

ChatH

Vi brugte pampers til vores tøser, som bare var fantastiske, og da vi fødte var de de eneste som var astma allergi mærket, det er  libero nu også blevet. jeg synes libero bleerne får ungerne til at lugte af tis lyn hurtigt og er meget plastik agtige så de bliver enormt varme.

knus chatarina

Anmeld

18. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Dutte84 skriver:

Nu har jeg hørt så mange sige at Pampers bleer er drengebleer?

Og Libero pigebleer?

Jeg synes ikke om at bruge pampers bleer, jeg synes ikke de er særlige gode, synes ikke de holder på sagerne særligt godt...

Der imod synes jeg Libero bleer er fantastiske, de holder på sagerne...

Men det er hver sin smag...

Har bare hørt så mange sige i min omgangskreds, at Pambers er drengebleer...

Andre der har hørt det og hvad mener i ?

jeg har ikk lige hørt det om drenge/ piger bleer, men jeg fortrækker klart libero, men nu er jeg gået lidt mere til spar-bleer.. men når libero er på tilbud er jeg dog frisk på at købe

jeg syns som du siger at de andre ikk er særlig gode..

Anmeld

18. august 2009

Muffinmus

Bruger dem sjældent
Pampers er for tynde synes jeg..og har tendens til at lugte kemisk når der er tisset bare lidt i dem.
Og Libero er en SKOD ble....
Bare se deres testresultater, det er nemlig ikke overlegne nogne steder
Kan da godt være den er populær fordi alle andre bruger den, men en skod ble der ikke engang gør sig ret godt i en test.
Den samler f.eks tisset omme for an i en store klump hvor mange andre bleer spreder det langt bedre. Køber sjældent libero fordi jeg synes det er synd mine unger skal gå med en klump foran.
Så dumpe karakter herfra til Libero!!!!!
Her bruger jeg Huggies når jeg har købt dem hjem (sælges kun 1 sted 17 km herfra). Det er stadig favorit bleen her hjemme, og ellers SPARS bleer. Men de har ikke duet før min søn bæev større.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.