Hvad mener i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. august 2009

Mira0911

Nu har jeg hørt så mange sige at Pampers bleer er drengebleer?

Og Libero pigebleer?

Jeg synes ikke om at bruge pampers bleer, jeg synes ikke de er særlige gode, synes ikke de holder på sagerne særligt godt...

Der imod synes jeg Libero bleer er fantastiske, de holder på sagerne...

Men det er hver sin smag...

Har bare hørt så mange sige i min omgangskreds, at Pambers er drengebleer...

Andre der har hørt det og hvad mener i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Ni-ko-li-ne

Dutte84 skriver:

Og Libero pigebleer?

Jeg synes ikke om at bruge pampers bleer, jeg synes ikke de er særlige gode, synes ikke de holder på sagerne særligt godt...

så er Nikoline en dreng... *g*

Pampers er det der har fungeret bedst her, både til hård og til ræser mave :0) og til enorme mængder tis :0) jeg synes Libero er så stive og skal nulres meget før de virker behagelige...

min svigerinde bruger dem fra Aldi.... de virker faktisk gode men jeg gider ikke skifte når vi har noget som virker :0)

Anmeld

18. august 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Og Libero pigebleer?

Vi har brugt pampers og det var absolut ikke godt... der var L... over alt hele tiden nu bruger vi libero og har ingen problemer men har så altid hørt at pampers ikke passede på drenge

Anmeld

18. august 2009

oo

ja, min søster bruger også dem fra aldi til sin datter. det fik jeg at vide efter jeg havde kommenteret den meget lille blerøv min niece har (i ved nogle små børn har en hel knold på måsen af bleværk)

Anmeld

18. august 2009

Balderson

Jeg bruger dem fra Lidl til min søn og de er super.. Så er jeg så begyndt at bruge Libero's up and go til om natten...

Jeg har aldrig kunne bruge pampers til min dreng, så tror det er meget forskelligt hvad der passer ens børn bedst...

Anmeld

18. august 2009

frk Jensen

Min søn bruger dem fra lidl lige nu. Syns ikke de er super gode om natten og har derfor købt huggies til ham. De er tit på tilbud og syns de er super goe...

Har aldrig prøvet pampers da jeg syns de er alt alt for dyre. Libero er bare rigtig gode, men også dyre!

Huggies Go For It...

Knus.

Anmeld

18. august 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Vi fravalgte pampers fra starten, da jeg læste et sted, at de stadig kom lotion i dem. Vi brugte Libero et godt stykke tid, men fandt så ud af, at Aldi´s var ligeså gode for os (pasform, uden tilsat lotion eller parfume osv) - og kostede væsentlig mindre.

Så vi bruger Aldis nu. Og satser bestemt også på at bruge dem, hvis de sidder godt på en eventuel lille ny en dag.

Anmeld

18. august 2009

Lone Jakobsen

jeg bryder mig slet ikke om pampers, men er så hellere ikke ret vild med huggies.
libero kan jeg rigtigt godt li, men da prisen er alt for høj, bruger jeg dem fra aldi.
jeg har så et problem med at Ramus bare skider eller tisser igennem det hele, og det er ikke kun med dem fra aldi.
prøvede nemlig nogle andre fra abc-lavpris, men dem tisser han også igennem.
nu vil jeg prøve en størrelse større, selv om jeg synes han passer de andre fint nok endnu.
men nej, har aldrig hørt at pampers kun var for drenge.

Anmeld

18. august 2009

Kloster

Dutte84 skriver:

Og Libero pigebleer?

Hej.

Næhh... Det har jeg aldrig hørt. Nu har jeg 3 drenge og jeg har skiftet imellem dem afhængig af om de tissede igennem og om de passede.
Brugte også en overgang Huggies til den mindste. De sad godt i en periode.

Kloster

Anmeld

18. august 2009

Nadi

Altså nu bruger jeg hverken pampers eller libero, men vil egentlig bare sige at det har jeg også hørt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.