Hun vil bare ikke ligge barnevognener.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2014

LilleMie

Mor til Ella skriver:

Hun ligger allerede i liften, og hun er en stor pige på knap 6 kg.

Og svøber hende så godt jeg kan.

Har en vikle, men elsker bare sådan at gå med barnevognen, og det er også lidt hårdt at gå så meget med hende i den.

Men håber da det bliver bedre

Ja så er gode råd dyre!

Og hun er glad for liften indenfor? Hvis hun er, så prøv måske at have kalechen nede, så hun ikke opdager, at hun er i barnevognen...

Håber snart det vender, for jeg kan godt forstå, at du gerne vil lidt ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2014

jojomama

Prøv evt at lægge en af dine t-shirts ned til hende, så hun kan dufte dig (ergo: den skal ikke være nyvasket).

vores søn ville ikke bruge voksiposen, indtil jeg lagde min t-shirt derned. Så ville han gerne 

Anmeld

19. august 2014

Mor til Ella

LilleMie skriver:

Ja så er gode råd dyre!

Og hun er glad for liften indenfor? Hvis hun er, så prøv måske at have kalechen nede, så hun ikke opdager, at hun er i barnevognen...

Håber snart det vender, for jeg kan godt forstå, at du gerne vil lidt ud!

Hun er overhoved ikke glad for liften, det enest tidspunkt hun sover i den uden brok er mellem 22 og 01....

Anmeld

19. august 2014

Mor til Ella

kreafina skriver:

Prøv evt at lægge en af dine t-shirts ned til hende, så hun kan dufte dig (ergo: den skal ikke være nyvasket).

vores søn ville ikke bruge voksiposen, indtil jeg lagde min t-shirt derned. Så ville han gerne 

Jamen det skulle da være muligt at finde noget der lugter af en blanding mellem mig, gylp og mælk

Anmeld

19. august 2014

Clisolka

Min nr. 2 var absolut heller ikke glad for barnevognen de første 5 måneder.. Nøjj nogle kampe jeg tog. Han ville gerne sove - hvis jeg trillede ham!  Lige så snart vognen stod stille, vup, så vågnede han. 

Da han var 5 mrd. tog jeg kampen op med ham... Han skulle lære at ligge og falde i søvn i barnevognen, for han skulle gøre det, da han startede i vuggestue. 

Nu bliver han lagt til lur, og der går maks 15 min, så sover han 

Vi havde en masse bøvl med forstoppelse og opkast da han var helt lille, så han var en lille tryghedsnarkoman, hvilket jeg egentlig godt kunne forstå 

Kan det evt. være problemer med ørene? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.