Hun vil bare ikke ligge barnevognener.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
14 svar
2 synes godt om
19. august 2014

Mor til Ella

Hej.

Så rådfører jeg mig lige igen

Asta på 7 uger nægter at ligge i barnevognen (i liften) hvad enten den holder stille eller triller derud ad på livet løs.

Hun skriger og skriger og skriger så lige lidt mere.

Jeg er vand til at gå meget med vores hund og til og fra vuggestuen med Ella, og jeg er mildest talt ved at dø over ikke at kunne komme op af sofaen og gå nogle lange ture.

Vores store pige elskede vognen fra dag 1.

Hvad kan det skyldes? Er der noget jeg kan prøve at gøre?

Det hele bliver lidt leverpostejfarvet når man kun sidder i sofaen og ammer dagen lang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2014

LilleMie

Hej.

Asta på 7 uger nægter at ligge i barnevognen (i liften) hvad enten den holder stille eller triller derud ad på livet løs.

Jeg er vand til at gå meget med vores hund og til og fra vuggestuen med Ella, og jeg er mildest talt ved at dø over ikke at kunne komme op af sofaen og gå nogle lange ture.

Det hele bliver lidt leverpostejfarvet når man kun sidder i sofaen og ammer dagen lang.

Jeg har ikke selv erfaringer med det. Men min første tanke er, om hun kan mærke, at du virker usikker, når du lægger hende? At du kigger sådan lidt bekymret: "går det nu denne gang?"-agtig.

En anden ting kunne være at gøre barnevognen "mindre", det kan være hun synes, den virker for stor (jeg ved ikke hvad hun ellers sover i indendørs). Hvis hun er glad for sin lift, så brug den i barnevognen, eller brug en voksipose eller andet til at svøbe hende i (godt det er ved at blive koldere).

Vores havde en folde-ud-bog i hovedenden, som hun kunne kigge på og en barnevognskæde. Og når hun ind i mellem blev ked, når vi gik tur, så hjalp det altid at slå kalechen ned, så hun kunne kigge direkte op på himlen (og så hang barnevognskæden også ligeover hendes ansigt).

Og hvis det er helt skidt med barnevognen og du vil ud at gå, så kan jeg anbefale en strækvikle - der sov min også fantastisk 

Anmeld

19. august 2014

2babygirls

Mor til Ella skriver:

Hej.

Min nr 2 gad den heller ikke. Jeg kunne nogle gange lokke hende sovende derover, men da hun blev 8 uger skete der noget.... Tigerspring måske, og så tog hun nogle gange 7 timer i streg

Så måske det kommer

Anmeld

19. august 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Mor til Ella skriver:

Hej.

Tænkte lige om i har fået undersøgt om hun har væske på ørene kan jo være derfor hun ikke vil ligge i barnevognen.

Anmeld

19. august 2014

Bshizzle

Jeg tænker osse væske i ørene? 

Anmeld

19. august 2014

Mor til Ella

LilleMie skriver:

Jeg har ikke selv erfaringer med det. Men min første tanke er, om hun kan mærke, at du virker usikker, når du lægger hende? At du kigger sådan lidt bekymret: "går det nu denne gang?"-agtig.

En anden ting kunne være at gøre barnevognen "mindre", det kan være hun synes, den virker for stor (jeg ved ikke hvad hun ellers sover i indendørs). Hvis hun er glad for sin lift, så brug den i barnevognen, eller brug en voksipose eller andet til at svøbe hende i (godt det er ved at blive koldere).

Vores havde en folde-ud-bog i hovedenden, som hun kunne kigge på og en barnevognskæde. Og når hun ind i mellem blev ked, når vi gik tur, så hjalp det altid at slå kalechen ned, så hun kunne kigge direkte op på himlen (og så hang barnevognskæden også ligeover hendes ansigt).

Og hvis det er helt skidt med barnevognen og du vil ud at gå, så kan jeg anbefale en strækvikle - der sov min også fantastisk 

Hun ligger allerede i liften, og hun er en stor pige på knap 6 kg.

Og svøber hende så godt jeg kan.

Har en vikle, men elsker bare sådan at gå med barnevognen, og det er også lidt hårdt at gå så meget med hende i den.

Men håber da det bliver bedre

Anmeld

19. august 2014

Mor til Ella

2babygirls skriver:

Min nr 2 gad den heller ikke. Jeg kunne nogle gange lokke hende sovende derover, men da hun blev 8 uger skete der noget.... Tigerspring måske, og så tog hun nogle gange 7 timer i streg

Så måske det kommer

Håber at det kommer

Anmeld

19. august 2014

Mor til Ella

hannetheis skriver:

Tænkte lige om i har fået undersøgt om hun har væske på ørene kan jo være derfor hun ikke vil ligge i barnevognen.

Jah det er da enlig utroligt at jeg ikke har tænkt på det

Anmeld

19. august 2014

Mor til Ella

Bshizzle skriver:

Jeg tænker osse væske i ørene? 

Vil jeg få undersøgt

Anmeld

19. august 2014

BA

Hvis nu det ikke er væske eller andet fysisk, (her hjalp kraniosakral) og du synes strækviklen er for hård at gå med, så kan jeg varmt anbefale en fastvikle eller en af de ergonomiske bæreseler. Vi har været ualmindeligt glade for vores becobæresele. Både min mand (der har en diskusprolaps) og jeg har præsteret at gå med hende i den i flere timer uden at få ondt i ryggen af den grund. Og hun har sovet rigtig fint i den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.