Hej.
Så rådfører jeg mig lige igen
Asta på 7 uger nægter at ligge i barnevognen (i liften) hvad enten den holder stille eller triller derud ad på livet løs.
Hun skriger og skriger og skriger så lige lidt mere.
Jeg er vand til at gå meget med vores hund og til og fra vuggestuen med Ella, og jeg er mildest talt ved at dø over ikke at kunne komme op af sofaen og gå nogle lange ture.
Vores store pige elskede vognen fra dag 1.
Hvad kan det skyldes? Er der noget jeg kan prøve at gøre?
Det hele bliver lidt leverpostejfarvet når man kun sidder i sofaen og ammer dagen lang.
Jeg har ikke selv erfaringer med det. Men min første tanke er, om hun kan mærke, at du virker usikker, når du lægger hende? At du kigger sådan lidt bekymret: "går det nu denne gang?"-agtig.
En anden ting kunne være at gøre barnevognen "mindre", det kan være hun synes, den virker for stor (jeg ved ikke hvad hun ellers sover i indendørs). Hvis hun er glad for sin lift, så brug den i barnevognen, eller brug en voksipose eller andet til at svøbe hende i (godt det er ved at blive koldere).
Vores havde en folde-ud-bog i hovedenden, som hun kunne kigge på og en barnevognskæde. Og når hun ind i mellem blev ked, når vi gik tur, så hjalp det altid at slå kalechen ned, så hun kunne kigge direkte op på himlen (og så hang barnevognskæden også ligeover hendes ansigt).
Og hvis det er helt skidt med barnevognen og du vil ud at gå, så kan jeg anbefale en strækvikle - der sov min også fantastisk 
Anmeld