Hvilken vinterjakke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2014

PernilleogLouis

Lucky05 skriver:

Fedt. Så er det bare str. 4 år. 

Super fint overtøj, så håber det lever op til pris og forventninger. 

Det syns jeg det har gjort 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

Kamilla-m

vi kører i hummel her hjemme, også i flyverdragt

Anmeld

18. august 2014

CaWi

Camulla skriver:

Jeg er ved at kigge efter vinterjakke til min dreng på knap 6 år. Det er vist ikke alle steder de har fået så meget hjem endnu, men har lidt forelsket mig i 2 forskellige. Hvad synes I og hvilken en skal jeres barn have??? Læg gerne billede op  

Nu er min dreng kun små tre år, og har endnu ikke fundet en vinterjakke til ham.
Jeg ville aldrig vælge en som den øverste, hvor der er elastik forneden og hvor der er en forholdsvis kort jakke.
De kommer til at skulle hive jakken ned i tide og utide, fordi den ryger op, når armene kommer op.

Anmeld

18. august 2014

Jj1709

Camulla skriver:

Jeg er ved at kigge efter vinterjakke til min dreng på knap 6 år. Det er vist ikke alle steder de har fået så meget hjem endnu, men har lidt forelsket mig i 2 forskellige. Hvad synes I og hvilken en skal jeres barn have??? Læg gerne billede op  

Her bliver det moncler eller ver de terre.. Har ikke helt besluttet mig endnu 

Anmeld

18. august 2014

dpb

CAWI skriver:

Nu er min dreng kun små tre år, og har endnu ikke fundet en vinterjakke til ham.
Jeg ville aldrig vælge en som den øverste, hvor der er elastik forneden og hvor der er en forholdsvis kort jakke.
De kommer til at skulle hive jakken ned i tide og utide, fordi den ryger op, når armene kommer op.

Lidt sjovt for jeg ville faktisk foretrække den øverste fremfor den nederste, netop fordi jeg godt kan lide at det slutter til jeg syntes ikke det du nævner har været et problem, derimod har jeg oplevet at det kunne være et problem når de ikke sluttede til med elastikkant at ungerne frøs fordi vinden strøg op under jakken den vej

Derudover er der noget med farvespillet i den første som jeg bedre kan lide 

Kender dog ikke mærkerne i forhold til overtøj, så det kan jeg ikke udtale mig om

Qnuz

Anmeld

18. august 2014

lineog4

Ved det ikke endnu, men har tidligere haft miniature og været rigtig glad for dem.

har danefæ til mig selv og den er slet ikke varm nok

Anmeld

19. august 2014

Camulla

LinLin skriver:

Adam (3) kan passe sin didrikson- jakke fra sidste år (og også flyverdragten, så vi sparer de penge i år )

David (7) har fået en minymo vinterjakke og reima skibukser... De blev købt på udsalg for en måneds tid siden

Har også huer til begge... Skal på udkig efter handsker og støvler så er vi klar til vinteren - her midt i august

Ja, jeg købte vinterstøvler til begge mine d. 1. august Jeg var i skobutikken for at købe såler til den store og så var der allerede kommet vinterstøvler. Jeg plejer at købe i starten af september, men tit er udvalget allerede der bare utroligt lille, så nu slog jeg til... Tidligt! 

Et par uger senere var jeg ude for at købe efterårs sneakers til Micas, og der havde de ikke fået andet end 1 enkelt model hjem  De var ikke kommet endnu... Det er da for mærkeligt...

Anmeld

19. august 2014

Camulla

lineog4 skriver:

Ved det ikke endnu, men har tidligere haft miniature og været rigtig glad for dem.

har danefæ til mig selv og den er slet ikke varm nok

Jeg har også kun hørt godt om MiniAture, men har aldrig haft noget i det mærke, men alle mine veninder og alle anmeldelser på nettet roser det til skyerne. Måske jeg skulle prøve det??? Men tror jakken bliver en Polarn O. Pyret i stedet. Farfar bor i Sverige og han vil nok gerne give en. Elsker også det mærke!

Anmeld

19. august 2014

Lrm

Har købt molo vinter jakke og hummel flyverdragt i år. Sidste år var det omvendt 

har en tyrkis flyverdragt fra molo til salg str. 92! Hvis det skulle ha interesse...

Anmeld

19. august 2014

Lrm

Lrm skriver:

Har købt molo vinter jakke og hummel flyverdragt i år. Sidste år var det omvendt 

har en tyrkis flyverdragt fra molo til salg str. 92! Hvis det skulle ha interesse...

Altså interesse for nogle!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.