Hvilken vinterjakke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.968 visninger
19 svar
4 synes godt om
18. august 2014

Camulla

Jeg er ved at kigge efter vinterjakke til min dreng på knap 6 år. Det er vist ikke alle steder de har fået så meget hjem endnu, men har lidt forelsket mig i 2 forskellige. Hvad synes I og hvilken en skal jeres barn have??? Læg gerne billede op  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

Camulla

Den øverste er Danefæ (kan ikke finde større billede), den nederste er MiniAture

Del gerne erfaringer fra vinterovertøj

Anmeld

18. august 2014

PernilleogLouis

Vi køber Ver de Terre igen i år. Den har vi været glade for de sidste par år.

Anmeld

18. august 2014

Lucky05

PernilleogLouis skriver:

Vi køber Ver de Terre igen i år. Den har vi været glade for de sidste par år.

Vi har også kig på ver de terre jakke og flyverdragt i år. Har ingen erfaring med dem. Hvordan er de i størrelsen? 

Anmeld

18. august 2014

bøllen

Camulla skriver:

Jeg er ved at kigge efter vinterjakke til min dreng på knap 6 år. Det er vist ikke alle steder de har fået så meget hjem endnu, men har lidt forelsket mig i 2 forskellige. Hvad synes I og hvilken en skal jeres barn have??? Læg gerne billede op  

Her har knægten regnbue jakken fra molo. 

Anmeld

18. august 2014

PernilleogLouis

Lucky05 skriver:

Vi har også kig på ver de terre jakke og flyverdragt i år. Har ingen erfaring med dem. Hvordan er de i størrelsen? 

Jeg syns de er alderssvarende. Min dreng fylder 7 til januar og jeg køber str 7 år til ham - han er dog lidt høj i det. Men virkelig lækkert tøj

Anmeld

18. august 2014

Camulla

Ver de Terre har jeg faktisk slet ikke kigget på, det kunne være jeg skulle det...???

Anmeld

18. august 2014

Mama85

I den aldersgruppe har jeg købt en Moncler jakke, også skal vi have en VDT-flyverdragt og en højest sandsynligt en MOLO flyverdragt til børnehavebrug..men jeg kan desværre ikke ligge billeder ind fra min iPad..

Anmeld

18. august 2014

LinLin

Adam (3) kan passe sin didrikson- jakke fra sidste år (og også flyverdragten, så vi sparer de penge i år )

David (7) har fået en minymo vinterjakke og reima skibukser... De blev købt på udsalg for en måneds tid siden

Har også huer til begge... Skal på udkig efter handsker og støvler så er vi klar til vinteren - her midt i august

Anmeld

18. august 2014

Lucky05

PernilleogLouis skriver:

Jeg syns de er alderssvarende. Min dreng fylder 7 til januar og jeg køber str 7 år til ham - han er dog lidt høj i det. Men virkelig lækkert tøj

Fedt. Så er det bare str. 4 år. 

Super fint overtøj, så håber det lever op til pris og forventninger. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.